کد خبر: ۸۰۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۱
هفت نفر از کارگران ۱۵ تا ۲۵ ساله یک کارگاه تولیدی در جریان آتش‌سوزی این کارگاه مجروح شدند.
7 مجروح در آتش سوزی در یک کارگاه تولید ساعت
به گزارش خبرداغ ، ساعت ۸:۳۰ امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد و در پی آن ستاد فرماندهی، ایستگاه‌های آتش‌نشانی ۱۲۱ و ۶۳ را به محل حادثه واقع در جاده خاوران غرب، شهرک صنعتی خاوران، سایت آهنگران اعزام کرد. همچنین با توجه به نبود هیدرانت (شیر آب آتش‌نشانی) در محل حادثه، یک دستگاه تریلر تانکر و خودروی حامل دستگاه تنفسی نیز به این محل اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل وقوع این آتش‌سوزی مشاهده شد که محل حادثه یک کارگاه دوطبقه به وسعت ۲۰۰ متر است که در آن ساعت دیواری تولید می‌شود و کارگران مشغول به کار در این کارگاه که هفت نفر نوجوان و جوان ۱۵ تا ۲۵ ساله هستند، پس از وقوع آتش‌سوزی و بسته شدن راه خروج، در این کارگاه محبوس شده‌اند. در ادامه آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی محل و قطع برق با کشیدن یک لوله آبدهی به کارگاه دسترسی پیدا کردند و همزمان با مهار آتش کارگران را از میان دود و آتش خارج کردند.

به گزارش ایسنا، محمد شکریان رئیس ایستگاه ۶۶ سازمان آتش نشانی تهران، با تأیید این خبر اظهار کرد: هفت نفر کارگر محبوس شده در کارگاه با کمترین میزان مصدومیت توسط آتش‌نشانان به بیرون منتقل شدند و پس از حضور عوامل اورژانس در محل برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند. آتش‌نشانان نیز در پایان عملیات با توجه به احتمال انفجار پنج عدد سیلندر اکسیژنی در حیاط این کارگاه، به سرعت آن‌ها را خنک و با انتقال آن‌ها به بیرون از حیاط، خطر انفجار آن‌ها را برطرف کردند. علت وقوع این حادثه نیز از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: