کد خبر: ۸۰۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۴۶۶
زمان نقل‌ و انتقالات لیگ‌برتر ایران به پایان رسید و مهاجم مغضوب برانکو ایوانکوویچ به هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ برتری منتقل نشد.
دلیل منتفی شدن انتقال منشا به استقلال فاش شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از کنار گذاشتن گادوین منشا از پرسپولیس توسط برانکو این بازیکن با پیشنهادهای زیادی رو به رو شد. از لیگ ستارگان قطر تا فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان و چند تیم لیگ برتری ایران که آخرین تیمی که از مشتریان او نام برده شد استقلال تهران، رقیب دیرینۀ قرمزها بود.

 

 امیر حسین فتحی مدیرعامل آبی‌پوشان این خبر را تکذیب نکرد و شفر هم خیلی دوست داشت تا این مهاجم را به خدمت بگیرد، سرمربی استقلالی‌ها در آن داربی که با نتیجۀ یک بر صفر از پرسپولیس شکست خورد به تعریف و تمجید منشا پرداخته بود و حال هم بنا به درخواست او باشگاه مذاکرات خود را با این مهاجم نیجریه‌ای شروع کرد و حتی این مذاکرات به نتایج خوبی هم رسید.

 

در حالی که خبرها حاکی از آن بود که آخرین لحظات زمان نقل‌وانتقالات این بازیکن با استقلال ثبت خواهد کرد اما یک دلیل باعث بهم خوردن این توافق شد. منشا رابطۀ خوبی با هواداران پرسپولیس داشت و طرفداران این تیم هم برای این بازیکن هنگام ترک باشگاه سنگ تمام گذاشتند. تنها دلیلی که مانع استقلالی شدن این بازیکن شد روزهای خوب و علاقه به تیم سابق او بود که منشا را به سمت دلار قطری‌ها سوق داد. حال باید دید که در نهایت منشا کدام تیم را برای ادامۀ فوتبال خود انتخاب می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: