کد خبر: ۸۰۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۳
بسیاری از افرادی که رژیم لاغری دارند از این موضوع شکایت می کنند که علی رغم رژیم سفت و سختی که دنبال می کنند باز هم اضافه وزن دارند.
این خوراکی های رژیمی چاقتان می کنند!بسیاری از افرادی که رژیم لاغری دارند از این موضوع شکایت می کنند که علی رغم رژیم سفت و سختی که دنبال می کنند باز هم اضافه وزن دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، رژیم های لاغری، اغلب کارکردی مثبت دارند البته اگر اصولی و زیر نظر پزشک متخصص باشند. با این وجود گاهی افراد مختل با وجود رژیم لاغری باز هم احساس چاقی می کنند. اما علت این مشکل چیست؟

یکی از مهمترین علل این است که افراد اندازه ها را تغییر می دهند یا توجهی به اندازه ها ندارند. برای مثال فرض کنید در جایی مطالعه می کنید هویج در لاغری تاثیر دارد، اگر قرار باشد روزی 3 لیوان آب  هویج، چند عدد هویج پخته با کره و شکر یا مواردی مشابه را میل کنید باید قید لاغری را هم بزنید. هویج زمانی لاغرتان می کند که در حجم اندک و صرفاد در سالاد یا به عنوان میان وعده سبزیجاتتان مصرف شود.

یکی دیگر از مشکلات رایج بین افرادی که رژیم لاغری دارند این است که تصور می کنند مایعات چاقشان نمی کند در نتیجه مرتب آبمیوه، اسموتی، شیرکاکائو، شیرقهوه و ... می خورند. فراموش نکنیم که حتی آبمیوه های طبیعی نیز قند بالایی دارند و افراط در مصرفشان نتیجه ای جز چاقی ندارد.

عدم نوشیدن آب کافی یکی دیگر از مواردی است که باعث چاقی می شود. سعی کنید مرتب آب بنوشید و به حجم مایعات مصرفی خود دقت کنید. عدم نوشیدن آب به میزان کافی باعث می شود بدن به اندازه ای که لازم است در سوخت و ساز موفق نباشد.


مصرف بیش از حد آجیل و خشکبار، ححتی اگر آجیل خام و فاقد نمک باشد نیز باعث اختلالات در کاهش وزن می شود. سعی کنید برای مصرف آجیل ها اندازه مشخص تعیین کرده و ظرف اجیل ها را روی میز نگذارید.

محدود کردن شدید کالری های دریافتی نیز یکی از مهم ترین مشکلاتی است که باعث می شود نه وزن کافی کم کنید نه در آرامش وزن کم کنید، بلکه دچار احساس ضعف و عذاب گرسنگی خواهید بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: