کد خبر: ۸۰۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۴۹۸
سازمان هواشناسی کشور برای بسیاری از استان‌های کشورمان، باران، رگبار و رعدوبرق‌، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها‌ پیش‌بینی کرد.
باران، رگبار و رعدوبرق‌، آبگرفتگی معابر در انتظار بسیاری از استان‌هاسازمان هواشناسی کشور برای بسیاری از استان‌های کشورمان، باران، رگبار و رعدوبرق‌، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها‌ پیش‌بینی کرد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از  تسنیم؛ سازمان هواشناسی کشور، شدت و نوع بارش طی سه روز آینده را به این به شرح پیش‌بینی کرد:

یکشنبه 97/11/14: در نیمه جنوبی فارس، استان هرمزگان‌، نیمه جنوبی کرمان، خراسان جنوبی و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، رگبار و رعدوبرق‌، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها‌ و بارش باران و آبگرفتگی معابر در استانهای گیلان، مازندران، گلستان و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی به سبب بارش برف.

دوشنبه 97/11/15: شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعد‌وبرق و آبگرفتگی معابر و در خراسان رضوی بارش برف و باران‌.

به هموطنان عزیز در جنوب و جنوب شرق کشور توصیه می‌شود طی روزهای یکشنبه و دوشنبه از تردد و توقف در حاشیه مسیلها و رودخانه‌ها خودداری کنند همچنین به علت احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد احتیاط لازم برای کاهش خسارت به عمل آید.

شایان ذکر است روز یکشنبه در استانهای واقع در شمال غرب و در استانهای ساحلی دریای خزر و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در سایر مناطق کشور کاهش دمای 6 تا 10 درجه پیش‌بینی می‌شود.

بعد از ظهر یکشنبه و دوشنبه در شمال سیستان‌وبلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، شرق یزد و شرق کرمان وزش باد شدید و احتمال باد و گرد‌وخاک پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: