کد خبر: ۸۰۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۵۲۴
بسیاری از افراد در جریان تعطیلات نوروز دچار اضافه وزن می شوند و نمی دانند باید چگونه وزن خود را کنترل کنند. اما به نظر می رسد بهترین روش برای کنترل اضافه وزن، آغاز کنترل وزن از هم اکنون باشد.
رژیم نوروزی را از هم اکنون شروع کنید

بسیاری از افراد در جریان تعطیلات نوروز دچار اضافه وزن می شوند و نمی دانند باید چگونه وزن خود را کنترل کنند. اما به نظر می رسد بهترین روش برای کنترل اضافه وزن، آغاز کنترل وزن از هم اکنون باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، معمولا بسیار سخت است که یک فرد بخواهد ناگهان و بی مقدمه وزن خود را کاهش دهد. افزایش وزن در ایام نوروز مسله عجیب و غریبی نیت و بسیاری از افراد در تعطیلات نوروزی با افزایش وزن رو به رو می شوند. بنابراین به نظر می رسد بهترین روش برای کنترل وزن در نوروز این است که رژیم نوروزی را از هم اکنون آغاز کنید.

توجه کنید که در ایام نوروز، به ویژه اگر اهل دید و بازدید باشید، کالری زیادی وارد بدنتان می کنید، بنابراین اگر قصد کنترل نرخ این کالری ها را دارید، بهنر است رژیم غذایی نوروزی خود را از هم اکنون آغاز کنید. بهتر است در ایم رژیم انواع سبزیجات و مواد مغذی را بگنجانید.

یکی از خوراکی هایی که در ایام عید اشتهای افراد را تحریک می کند و باعث پرخوری آنان می شود، آجیل ها هستند. بنابراین سی کنید در رژیم نوروزی خود مقادیری متناسب آجیل خام قرار دهید تا در ایامی که ضعف دارید و هوس آجیل می کنید به جای اجیل شور و بوداده نوروزی آجیل خام مصرف کنید.

یک روش جالب برای آمادگی برای دید و بازدید ها و پرهیز از پرخوری این است که خود را عادت دهید چای خود را بدون قند بخورید یا به جای شربت درخواست یک لیوان آب خنک کنید. در ضمن سعی کنید به جای گز و شیرینی و شکلات میوه بخورید و ترجیحا خیار را انتخاب کنید که کمترین کالری را در بین میوه ها دارد.

خود را عادت دهنید حداقل روزی نیم ساعت در خانه نرمش کنید و این عادت را در همه ایام نوروز نیز ادامه دهید تا با اضافه وزن احتمالی نیز مقابله کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: