کد خبر: ۸۰۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۴۱۷
فال روزانه پنجشنبه 11 بهمن 1397
فال روزانه پنجشنبه 11 بهمن 1397متولد فروردین : امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

متولد اردیبهشت : در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

متولد خرداد : شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.

متولد تیر : امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

متولد مرداد : امروز كه ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن كرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره كنید كه بتوانید كارهایتان را تمام كنید، در این صورت از نظر كاری احساس خوبی پیدا خواهید كرد. اگر ذهن شما با فكر كردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و كارهایی كه الان می‌توانید انجام دهید متمركز كنید.

متولد شهریور : اگر تازگی‌ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده‌اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

متولد مهر : شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

متولد آبان : امروز نباید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید، فقط آنها را همانگونه که هستند ابراز کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که درست نیست هر چیزی که در ذهنتان دارید را بیان کنید. بعضی از حس‌ها در انسان وجود دارند که نباید در موردشان با کسی صحبت کرد. اگر قبل از اینکه به نتایج کارهایتان فکر کنید، در مورد تمام نیازها و خواسته‌هایتان با دیگران حرف بزنید، مطمئناً به دردسر خواهید افتاد.

متولد آذر : برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

متولد دی : ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از "شرکاء” شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید.

متولد بهمن : شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌كنید، برای اینكه یك بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود كه از شام خوردن با همكاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاكراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت كنید.

متولد اسفند : جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: