کد خبر: ۸۰۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۴۰۶
فال روزانه چهارشنبه 10 بهمن 1397
متولد فروردین : امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

متولد اردیبهشت : شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید.

متولد خرداد : حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

متولد تیر : اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

متولد مرداد : هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

متولد شهریور : ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می‌شد حتی اگر شما قبلا برنامه‌های دیگری داشتید اکنون می‌خواهید تغییرات عمده ای در زندگی تان ایجاد کنید؛ اما می‌توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلب تان پیروی کنید. نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختار هایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی‌یافتید شما را حمایت کنند.

متولد مهر : امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

متولد آبان : اگر امروز از سرعت خود کم کنید ایده خیلی خوبی خواهد بود چون این ایام خیلی مشکل و پردردسر هستند این فرصت را بگیرید که به عقب بنشینید و درباره آنچه در زندگی تان در حال وقوع است تعمق کنید و از تجربیات خود درس بگیرید مهمتر از همه شما در ضمن یاد گرفته اید که عشق همه چیز را تسخیر می کند و این با ارزش ترین درس است.

متولد آذر : بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می‌شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی‌تامل کنید تا فرصت‌هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می‌توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

متولد دی
: رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود که در این روز پر مشغله استرس‌های شما کمتر بشوند.

متولد بهمن : به دلیل اتفاقات شگفت انگیزی که برایتان پیش خواهد آمد، شما کنترل‌های سریعی را بر روی رفتار یا گفتارتان ندارید و این موضوع می‌تواند برای شما خطرناک باشد. زیرا در اثر پیش آمد این اتفاقات کارهایی را انجام می‌دهید که بعدا از انجام شان پشیمان می‌شوید توصیه می‌کنیم که عکس العمل‌های سریعی را از خود نشان ندهید. اما خوشبختانه شما با درایت بالایی که دارید می‌توانید به راحتی بر این موضوع غلبه کنید.

متولد اسفند : شما در این روزهای اخیر شکایت‌های و صداهای زیادی را از اطرافیان‌تان شنیده‌اید، که باعث ناراحتی شما شده است. اما شما به شخصی نیازمندید که به صحبت‌های شما گوش دهد، شما را درک کند و وضعیتی را که در آن قرار گرفته‌اید را درک کند. شما این موضوع را می‌توانید با شخصی که احساس صمیمت بیشتری با او دارید در میان بگذارید تا شما را در این مسیر یاری دهد. موسیق‌ های آرام و هم چنین موزیک‌هایی که دوست دارید می‌تواند تا حد زیادی باعث آرامش روحی شما شود تا شکایت و سخن‌های دیگران را فراموش کنید.


 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: