کد خبر: ۸۰۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۳۳۶
ماموران گمرک در دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۶۶۵ کیلوگرم جگر مرغ و ۵۰ کیلوگرم سکه پهلوی و شمایل شیر و خورشید شدند.
کشف ۵۰ کیلوگرم سکه، شمایل و آویزهایی با نشان شیر و خورشید

به گزارش خبرداغ به نقل از گمرک ایران، ماموران گمرک باشماق در زیر کیسه های سیب زمینی صادراتی مقادیر زیادی جگر مرغ، سم کشاورزی و داروی دامپزشکی به صورت پودری و تزریقی کشف و ضبط کردند.

این محموله که شامل ۶۶۵ کیلوجگر مرغ،  ۱۰۶۸ قوطی سم کشاورزی علف کش یک لیتری، ۵۲۷۹ قوطی پودر و محلول تزریقی دامپزشکی با مارک های مختلف بود، به صورت ماهرانه در بین کیسه های سیب زمینی جاسازی شده بود که ماموران گمرک باشماق با هوشیاری در بازرسی از محموله صادراتی اظهار شده، موفق به کشف این کالاها شدند.

همچنین در عملیات دیگری، ماموران گمرک بازرگان با هوشیاری پس از مشکوک شدن به یک مسافر و چمدان همراه وی، و پس از کنترل آن توسط ایکس ری چمدانی، به بازرسی چمدان اقدام کرده و موفق شدند ۴۹ کیلو  و ۵۰۰ گرم سکه، شمایل و آویزهایی با نشان شیر و خورشید کشف کنند.

برخی از این سکه و شمایل ها مشکوک به نقره ارزیابی شده است؛ این مسافر تمامی سکه ها را دریک چمدان جاسازی کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: