کد خبر: ۸۰۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
تعداد بازدید: ۴۴۲
فال روزانه دوشنبه 8 بهمن 1397
متولد فروردین : منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند. صحبت کردن در مورد آسیب پذیری‌تان قبل از اینکه به وجود بیاید، می‌تواند موقعیت سختی را به وجود آورد.

متولد اردیبهشت : شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که در سابق راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

متولد خرداد : شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

متولد تیر : امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

متولد مرداد
: امروز ونوس زیبا برایتان مشكل ایجاد می‌كند، به خاطر اینكه این سیاره، سیاره بخت شما یعنی نپتون را كه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه سرنوشت و تقدیر قرار دارد، آشفته كرده است. امروز زندگی شما سرشار از عشق می‌شود و عنان اختیار را از شما می‌رباید. اما حتی اگر جذابیت‌های این فرد خیلی زیاد باشد، باز هم این رفتار شایسته شما نیست!! شما می‌توانید با تمركز كردن بر جنبه‌های معنوی و نه شخصی آرزوهای خود، توانایی‌های خود را یك پله بالاتر ببرید.

متولد شهریور : شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

متولد مهر : امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.

متولد آبان : در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.

متولد آذر : شما می‌توانید امروز سرزنده و با نشاط باشید و خودجوش بودن به فریبندگی تان می‌افزاید. شما احتمالا اکنون بیش از همیشه اجتماعی هستید و این از اعتماد به نفس بالای شما سرچشمه می‌گیرد. خوشبختانه ونوس بازیگوش و با نشاط در هفتمین خانه از "روابط” شما تمرکز شما را پرداختن به خودتان از بین ببرد و توجه شما را به کسی جلب کند که برای شما نقش آیینه‌ای از تمایلات تان را بازی می‌کند.

متولد دی : امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.

متولد بهمن
: امروز شما وقتی كه به درخششهای ذكاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینكه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای كه الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست كه آزمایش كردن روشهای قدیمی را رد كنید، اما اكنون یك ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه كند. سعی كنید كه ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فكر می‌كنید امكانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد كاوش قرار داده و بعداً طبق این امكانات اقدام كنید.

متولد اسفند
: درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: