کد خبر: ۸۰۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۳۴
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا نسبت به وکالت برای نقل و انتقال خودرو‌ها هشدار داد.
هشدار رئیس مرکز شماره گذاری خودرو نسبت به وکالت برای نقل و انتقال خودرو‌هاسرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه تاکید می‌کنیم فروشنده و خریدار خودرو باید حتما به صورت همزمان در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک حضور داشته باشند گفت: متاسفانه وکالت برای تعویض پلاک خودرو مشکلات فراوانی برای برای خریدار و فروشنده ایجاد می‌کند.

به گزارش سرویس انتظامی خبرداغ به نقل از آخرین خبر؛ رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلا پلیس راهور افزود: در برخی موارد ارکان اصلی خودرو عوض شده و یا خودرو تصادف شدید بالای 60 درصد داشته است و لذا به از لحاظ پلیس ایمنی و استاندارد لازم را برای شماره گذاری ندارد و خریدار عملاً نمی‌تواند خودرو را تعویض پلاک کند. در این حال فروشنده پول خودرو را گرفته و خریدار متضرر می‌شود.
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا افزود: از سوی دیگر پیش آمده است که خودرو سرقتی بوده و مشکلات زیادی برای خریدار ایجاد شده و فروشنده نیز متواری گشته است.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: در موارد برعکس هم فروشنده وکالت داده و خریدار تعویض پلاک نکرده و تخلفات رانندگی که در این مدت مرتکب شده در کد ملی فروشنده نشسته و جریمه‌ها برای فروشنده آمده است.

وی تاکید کرد: اکیداً توصیه می‌کنیم خریدار و فروشنده خودرو باید حتما ابتدا به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه کرده و پس از کنترل خودرو و مدارک مربوطه تعویض پلاک کنند.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا یادآور شد: تأکید می‌کنیم با توجه به مشکلات یاد شده فروشندگان و خریداران خودرو از دادن و گرفتن وکالت تعویض پلاک جدا خودداری کنند تا متضرر نشوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: