کد خبر: ۸۰۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
از عصر امروز یکشنبه هفتم بهمن ماه، سامانه بارشی جدیدی از سمت مرزهای غربی وارد کشور می‌شود و منجر به بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، به‌تدریج استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر در این مناطق می‌شود.
آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور/ امروز کدام استان‌ها با ورود سامانه بارشی جدیدی که از عصر امروز وارد کشور می‌شود، بسیاری از استان‌های غربی کشورمان و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی شاهد بارش برف و باران خواهند بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم؛ از عصر امروز یکشنبه هفتم بهمن ماه، سامانه بارشی جدیدی از سمت مرزهای غربی وارد کشور می‌شود و منجر به بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، به‌تدریج استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر در این مناطق می‌شود.

بر این اساس در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بارش باران گاهی وزش باد شدید، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، برخی نقاط کرمانشاه، لرستان و ایلام است.

فعالیت این سامانه از فردا در مناطق یاد شده تشدید می‌شود ضمن اینکه در این روز سواحل غربی و مرکزی خزر و بخش‌هایی از جنوب کشور و با شدت کمتر استان‌های واقع در دامنه‌های البرز شرقی تحت تأثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

این سامانه در روز سه‌شنبه اکثر مناطق کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد و از بعدازظهر این روز به‌تدریج از میزان فعالیت آن در نیمه غربی کاسته می‌شود؛ سامانه فوق در روز چهارشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور فعال بوده و سپس از کشور خارج می‌شود.

در روز دوشنبه بارش در برخی نقاط استانهای غربی و جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود و در مناطق مستعد احتمال وقوع تگرگ نیز وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: