کد خبر: ۸۰۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴۱
فال روزانه یکشنبه 7 بهمن 1397
متولد فروردین : شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

متولد اردیبهشت : به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

متولد خرداد
: با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

متولد تیر : سیاره حاکم شما نپتون کمک پرانرژی از اتصال با خورشید دریافت می‌کند و از زمانی که این اتفاق در دوازدهمین خانه از اسرار شما می‌افتد می تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. دیگران شاید این اتفاق جادویی را درذهن شما درک نکنند. از این نترسید که رویاها و تصورات تان خودجوش هستند؛ خلاقیت و توانایی شما باعث می‌شود که بزودی همه آنها صورت واقعیت به خود بگیرند.

متولد مرداد : امروز ماه در حال حركت كردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای كوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری كاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینكه از منزل خارج بشوید ممكن است كه به یك فروشگاه و یا مكانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

متولد شهریور
: شما به تازگی مسئول کار مهمی‌شده اید که فکر می‌کنید شاید از پس این کار بر نیایید به همین دلیل هنوز کار را شروع نگرده اید اما بهتر است امید داشته باشید زیرا شما توانایی لازم برای انجام هر کاری را دارید مهم باور خودتان است.در ابتدا به این مسئله فکر کنید و بعد برای پیشبرد این کار وارد اجرا شوید تا لذت‌های بسیاری را که در انتطار شماست را مشاهده کنید.

متولد مهر : شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

متولد آبان : هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

متولد آذر
: سیاره بخت شما یعنی ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زیبای آن با ژوپیتر کامکار بیشتر از قبل شما را برای این عقب گرد آماده می‌سازد. باهمه این احوال کنار آمدن با محدودیت‌ها هنوز سخت است، بنابراین شما اگر در برابر وسوسه آزادی‌های بیش از حد سر فرود بیاورید، امکان دارد تجربیات مثبتتان بیشتر تبدیل به افکار منفی بشوند. بعد از اینکه فکر کردید یک چیز کافی است و چیز دیگر خیلی زیاد است خیلی هوشیار و مواظب باشید و یادتان باشد که خودشناسی کلید رسیدن به موفقیت‌تان است.

متولد دی : با وجود اینکه بسیاری از دوستان شما قصد دارند در یک مهمانی شرکت کنند، شما مهمانی رفتن را به آخر هفته موکول کرده اید و نمی خواهید زیاد برایشان انرژی صرف کیند. شما کارهای زیادی پیش روی خود برای انجام دادن دارید و می خواهید نیروی خود را برای زمانی که بهش نیاز دارید ذخیره کنید. اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات شرکت کردن در جمع و تفریحات کردن نیز می تواند با شیوه ای متفاوت به شما نیروی تازه ای بدهد.

متولد بهمن : شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

متولد اسفند : زمانی به نظر می‌رسد هر چیزی آن طور که باید، انجام می‌شود، ‌اما در لحظه بعد به این نتیجه می‌رسید که زندگی شما دارد از هم می‌پاشد. خوشبختانه،‌ شما عقیده روشن و صریحی درباره اینکه کجا باید بروید دارید،‌ حتی با وجود اینکه بعضی اوقات دنیای اطراف‌تان بی ثبات است. شما هنوزاحساس استواری دارید که به شما کمک می‌کند تا خود را در این دنیای ناپایدار استوار و محکم نگه دارید. از عقیده خود دست برندارید. تصویری از هدف‌تان در ذهن داشته باشید و زمانیکه احساس می‌کنید درهم شکسته‌اید از آن برای تحقق رساندن رویاهایتان استفاده کنید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: