کد خبر: ۸۰۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۲۴۱
سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی گفت: با این وجود مهمترین دغدغه ما آزادی همکاران مان است، ولی تاکنون جوابی از طرف گروه‌های تروریستی دریافت نشده است.با توجه به اینکه این اتفاق در خاک پاکستان رخ داده، دولت این کشور همسایه در تلاش است که هر چه زودتر زمینه آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی را فراهم کند.
آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده میرجاوه/ فرمانده مرزبانی: تاکنون جوابی از طرف گروه‌های تروریستی دریافت نشده/ مرزبانان در سلامت هستند

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزبانان ایرانی که توسط گروه‌های تروریستی در مرز پاکستان ربوده شده بودند، سلامت هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی امروز (پنجشنبه) در جمع فرماندهان مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: با این وجود مهمترین دغدغه ما آزادی همکاران مان است، ولی تاکنون جوابی از طرف گروه‌های تروریستی دریافت نشده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این اتفاق در خاک پاکستان رخ داده، دولت این کشور همسایه در تلاش است که هر چه زودتر زمینه آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی را فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: