کد خبر: ۸۰۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن در خصوص تیم ملی گفت: با توجه به توانایی‌هایی که در بازیکنان تیم ملی هست ایران قدرت قهرمانی و گذشتن از سد چین و ژاپن را دارد.
رجب‌زاده: در اولین فرصت با قدرت برمی‌گردم
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مهدی رجب‌زاده، بازیکن سابق و مربی جوانی که مدت مربی‌گری‌اش برخلاف دوران بازیگری‌اش خیلی طولانی نشد، در رابطه با آخرین وضعیتش با ما حرف می‌زند.

بعد از کنار رفتن از ذوب‌آهن چه کاری انجام می‌دهی؟

خدا را شکر که دوره مربی‌گری B را با موفقیت سپری کردم و منتظرم شرایط بهتری برایم فراهم شود.

چرا در کلاس A که برای مربی‌گری در لیگ برتر لازم است شرکت نکردی؟

چون تازه کلاس مربی‌گری درجه B را گذراندم، فعلاً قادر به شرکت در کلاس A نیستم و باید مدتی زمان بگذرد تا شرایط مهیا شود، اما حتماً در آینده این کلاس را هم سپری می‌کنم تا از هر نظر برای مربی‌گری آماده شوم.

قصد ادامه مربی‌گری داری؟

فعلاً که پیشنهادی ندارم، اما اگر پیشنهادی برسد حتماً مربی‌گری را شروع خواهم کرد، چون مشتاقم در این عالم جدید هم موفق شوم.

از ذوب‌آهن کنار گذاشته شدید؛ این مسئله در آغاز کار مربی‌گری برایتان ناامید‌کننده نبود؟

بالاخره کنار رفتن در آغاز راه مربی‌گری لطمه بزرگی به من زد، اما اگر خدا بخواهد و مقرر شود امیدوارم خیلی پرقدرت به مربی‌گری برگردم و در کارم هم موفق عمل کنم.

تکلیف تان با ذوب‌آهن چه شد؟

کار‌های مربوط به تسویه‌حساب‌هایمان را انجام دادیم و قرار است باشگاه ذوب‌آهن چک‌های مربوط به تسویه‌حساب را در اختیار‌مان قرار دهد.

در مورد تیم ملی چه نظری داری و به نظرت این تیم قابلیت قهرمانی دارد؟

ایران نتایج خوبی کسب کرده است. تیم ملی‌مان بازی‌های خوبی انجام داده و با بازیکنانی که دارد، قادر است هر تیمی را تحت تأثیر خودش قرار دهد. ایران تیمی است که قابلیت قهرمانی دارد و من به‌جز سه تیم ایران، قطر و ژاپن مدعیان دیگری برای قهرمانی ندیدم.

در مورد بازی با چین چه صحبتی داری؟

چین تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در خط حمله و خط میانی دارد، اما بازیکنان خوب ما قادرند از سد این تیم گذشته و به نیمه‌نهایی برسند.

در صورت رویارویی‌مان با ژاپن، قادریم از سد این تیم بگذریم؟

ژاپن تیم خوبی است؛ تیمی که در چند دوره اخیر بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است، اما تیم ایران قدرت عبور از ژاپن را هم دارد. هیچ تیمی در این دوره جام ملت‌ها به اندازه ایران به لحاظ بازیکن غنی نیست؛ نکته‌ای که شانس قهرمانی تیم ایران را به شدت بالا می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: