کد خبر: ۸۰۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۵۴۳
شاگرد مغازه موبایل فروشی برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش مجبور شد 15 گوشی آیفون سرقت کند.
سرقت‌های شاگرد مغازه به خاطر ازدواجبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران : شاگرد مغازه موبایل فروشی برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش مجبور شد 15 گوشی آیفون سرقت کند.

رسیدگی به این پرونده از اوایل آذر و با شکایت مرد جوانی در رابطه با سرقت گوشی تلفن همراهش آغاز شد. شاکی به پلیس گفت: چند روز قبل گوشی تلفن همراهم که آیفون بود را برای فروش در یک سایت اینترنتی آگهی کردم. دختر جوانی تماس گرفت و برای خرید گوشی با من قرار ملاقات گذاشت. زمانی که به محل قرار رفتم دختر جوان به همراه مردی سوار بر یک خودروی پژو 206 آمدند.

گوشی تلفن همراه و جعبه‌اش را به دختر جوان دادم تا آن را بررسی کند. بعد به بهانه مطابقت شماره سریال گوشی با جعبه داخل خودرو نشست اما در یک لحظه مرد جوان پایش را روی گاز گذاشت و فرار کردند.در ادامه تحقیقات کارآگاهان با 14 شکایت مشابه دیگر مواجه شدند. در تمام سرقت‌ها شاکی‌ها مشخصات همان دختر و پسر 206 سوار را به پلیس دادند.

فروشنده تلفن همراه

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان دریافتند که یکی از گوشی‌های سرقتی در اختیار پسر جوانی به‌نام بابک است که در مغازه موبایل فروشی کار می‌کند. بدین ترتیب مأموران بابک را دستگیر کردند. وی ابتدا منکر سرقت‌ها بود و مدعی شد: گوشی تلفن همراه را 15 روز قبل ازپسر جوانی خریده‌ام. معمولاً چون اینجا موبایل فروشی است گوشی‌های زیادی برای فروش به اینجا می‌آورند. از آنجایی که گوشی تلفن همراه آیفون جعبه داشت من هم آن را خریدم.

اما در ادامه کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سرقت‌ها دریافتند بابک راننده همان خودروی 206 است. بدین ترتیب به ناچار پسر جوان لب به اعتراف گشود. او مدعی شد که با دختر جوانی به‌نام شیلا سرقت‌ها را انجام داده است. با شناسایی همدستش کارآگاهان دختر جوان را نیز بازداشت کرده و او نیز به جرم خود اعتراف کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: