کد خبر: ۸۰۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۱
یک وکیل دادگستری گفت دیروز برای بررسی وضعیت میمنت حسینی چاوشی، استاد جمعیت‌شناس بازداشت شده به دادسرا مراجعه کرده، اما این مراجعه‌ نتیجه‌ای نداشته است.
آخرین خبر از وضعیت استاد جمعیت‌شناسی بازداشت‌شده
به گزارش خبرداغ ، محمود بهزادی، وکیل دادگستری در گفت‌‌وگو با ایرناپلاس اعلام کرد: من دیروز به دادسرا مراجعه کردم، اما متأسفانه نتوانستم کاری انجام دهم. من قصد داشتم با آقای رستمی، دادیار ناظر زندان صحبت کنم که موفق به این دیدار نشدم.

او گفت: بیش از یک ماه و نیم از بازداشت خانم چاوشی گذشته است که اگر این مدت تمدید شده باشد ایشان حق اعتراض دارند. اما در کل نمی‌توان پیش‌بینی کرد ایشان چه زمانی به بند عمومی منتقل می‌‌شوند.

آذرماه امسال خبرگزاری فارس خبر داد که میمنت حسینی چاوشی، استاد جمعیت‌شناس ایرانی از سوی یکی از نهادهای امنیتی کشور بازداشت شده است. به گزارش این خبرگزاری او به اتهام نفوذ در حوزه کنترل جمعیت بازداشت شده است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: