کد خبر: ۸۰۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۳
با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ی اقتصاد جهان، سمينار تجزيه و تحليل اقتصاد جهان و ايران و ارائه استراتژي راهبردي مناطق آزاد چهارم بهمن در كيش برگزار می‌شود.
برگزاری سمينار تجزيه وتحليل اقتصاد جهان و ايران و ارائه استراتژي راهبردي مناطق آزادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي وامور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، سمينار تجزيه و تحليل اقتصاد جهان و ايران و ارائه استراتژي راهبردي مناطق آزاد ٤ بهمن ماه جاري ودر حاشيه برپايي نمايشگاه بين المللي انرژي با هدف بررسی و تحلیل اقتصاد جهانی بازار های نفت و گاز، ارزی و بورس تحلیل و بررسی شاخص هاي اقتصادی‪، بررسی و تحلیل کشش تقاضای کل در جهان برای کالاهای پایه و حامل‌های انرژی، بررسی نوسانات بازار داخلی و پیش بینی بودجه سال آینده کشور و ارائه استراتژی راهبردی برای ادامه کسب و کارها در سالن خليج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی كيش برگزار مي شود.

این همایش به همت گروه بين المللي روتا ‪و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و نمایشگاه نفت و گاز و انرژی کیش برگزار می‌شود و میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی اقتصاد جهانی با هدف پیش بینی آینده بازار و آگاهی بخشی عمومی است‪.

مهدی بهنام‌فر، دبیر اجرایی این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «این همایش و موارد مشابه کمک خواهد کرد تا فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران برای آینده کسب و کار خود تصمیمات بهتری اتخاذ کنند و تجارت خود را بهینه مدیریت کنند‪.

سمينار تجزيه و تحليل اقتصاد جهان و ايران و ارائه استراتژي راهبردي مناطق آزاد برای اولین بار در جزیره کیش برگزار می‌شود و دکتر مرتضی ایمانی راد از صاحب نظران و تحلیل‌گران اقتصاد جهانی و دکتر سیامک قاسمی تحلیل‌گر و صاحب نظر در حوزه اقتصاد کلان سخنرانان اين همايش هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: