کد خبر: ۸۰۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۵۳۱
به صورت مشترک انجام شد؛
پادشاه، ملکه و‌ رئیس کنگره نمایندگان اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه فیتور به صورت مشترک بازدید کردند.
بازدید پادشاه، ملکه و‌ رئیس کنگره نمایندگان اسپانیا از غرفه ایران در نمایشگاه فیتور

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فیلیپ ششم پادشاه اسپانیا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی گردشگری مادرید (فیتور) که امروز با حضور کارآفرینان و تورگردانان فعال در حوزه گردشگری افتتاح شد، به همراه لتیسیا ملکه این کشور، آنا پاستور، رئیس کنگره نمایندگان این کشور، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و برخی از مقامات گردشگری اسپانیا از غرفه جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بازدید کردند. 

پادشاه اسپانیا در این بازدید، گفت‌وگوی کوتاهی با علی اصغر مونسان، معاون رئیس‌‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و حسن قشقاوی، سفیر ایران در اسپانیا داشت.

وی ضمن اظهار خوشحالی از حضور در غرفه ایران، به سابقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی ایران به عنوان یک‌ کشور بزرگ اشاره کرد و با توجه به اجرای موسیقی زنده محلی به هنگام حضور وی، علاقه‌مندی خود را به موسیقی ایرانی ابراز کرد.

مونسان نیز ضمن خوشامدگویی به پادشاه و تشکر از حضور وی و همراهان در غرفه ایران، توضیحات کوتاهی درخصوص جاذبه‌‌های گردشگری ایران ارائه کرد.

طی این بازدید، به رسم یادبود یک تخته تابلو فرش منقش به تصویر پادشاه و ملکه به پادشاه تقدیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: