کد خبر: ۸۰۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۰
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از لغو رزمایش قطع اینترنت خبر داد و در توئیتر خود نوشت: «امروز در حاشیه دولت، همه از رزمایش! پرسیدند، دیشب، گزارش کردم که برای چک تاب‌آوری زیرساخت بانکی در برابر تحریم روشهای دیگری جز قطع اینترنت "شرکت سداد" هم وجود داشت. گزارشی دریافت کردم که این برنامه "لغو" شده است. ضمنا سداد صلاحیت الزام شرکتها به انتقال سرورها به داخل کشور را ندارد.»

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از لغو رزمایش قطع اینترنت خبر داد و در توئیتر خود نوشت: «امروز در حاشیه دولت، همه از رزمایش! پرسیدند، دیشب، گزارش کردم که برای چک تاب‌آوری زیرساخت بانکی در برابر تحریم روشهای دیگری جز قطع اینترنت "شرکت سداد" هم وجود داشت. گزارشی دریافت کردم که این برنامه "لغو" شده است. ضمنا سداد صلاحیت الزام شرکتها به انتقال سرورها به داخل کشور را ندارد.»

وزیر ارتباطات: برنامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: