کد خبر: ۸۰۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۴۳۷
برخی از تماشاگران عراقی بعد از حذف تیمشان اعتقاد داشتند بازیکنان این تیم به عمد خودشان را به مصدومیت زدند! که در این بین یکی از مصدوم شدگان طارق همام بازیکن تیم استقلال تهران بود.
افترا هواداران به بازیکن ملی پوش استقلال؟!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از شکست تیم ملی عراق مقابل قطر و حذف از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در مرحله یک هشتم نهایی هواداران عراقی به شدت ناراحت و ناراضی بودند.

 

همچنین گلزنی بسام الراوی به عنوان یک بازیکن که اصالتی عراقی دارد؛ اما در تیم ملی قطر بازی می کند، صدای اعتراض تماشاگران عراقی را درآورد.

 

یکی از تماشاگران این تیم در مصاحبه تصویری درباره حذف تیم ملی عراق گفت:

تیم ما خوب بازی کرد؛ اما به هر حال این فوتبال است و برد و باخت دارد. من می گویم این باخت تقصیر کادرفنی و بازیکنان ما نیست؛ بلکه تقصیر بازیکنی است که جلوی کشور خودش گل می زند و خوشحالی می‌کند! حداقل گل هم می زنی، خوشحالی نکن!»

 

جالب اینکه برخی دیگر از تماشاگران در مصاحبه های خود خستگی و حتی مصدومیت های پی در پی بازیکنان تیم ملی عراق در بازی با قطر را عمدی می دانستند! در این مسابقه سرمربی عراق ۳ تعویض اجباری داشت چون بازیکنانش مصدوم شدند و از زمین بیرون آمدند.

 

در این بین یکی از مصدوم شدگان طارق همام بازیکن تیم استقلال تهران بود.

 

این هواداران عراقی معتقد بودند بازیکنان تیم ملی کشورشان به خاطر اینکه با تیم های قطری قرارداد امضا کنند، دست به چنین کاری می زنند و قبلا هم چنین اتفاقاتی سابقه داشته است!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: