کد خبر: ۸۰۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۷۱
وزیر دفاع تاکید کرد: بنا بود که ماهواره پیام در مدار ۵۰۰ کیلومتر کروی قرار بگیرد اما همانطور که اعلام شد مرحله پایانی پرتاب ماهواره موفقیت‌آمیز نبود.
توضیحات وزیر دفاع درخصوص عدم موفقیت پرتاب ماهواره امید

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز در پایان نشست ظهر امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره عدم موفقیت در پرتاب ماهواره پیام گفت: در زمیه تولید و پرتاب ماهواره‌های پیام، دارای چرخه‌ای از تولید و پرتاب هستیم که خوشبختانه حرکت رو به رشد و دائمی اتفاق افتاده و هم‌اکنون این چرخه را در اختیار داریم. 

وی با بیان اینکه پیش از این ماهواره سفیر در مدار ۲۶۰ کیلومتری قرار گرفته بود، اظهار داشت: بنا بود که ماهواره پیام در مدار ۵۰۰ کیلومتر کروی قرار بگیرد اما همانطور که اعلام شد مرحله پایانی پرتاب ماهواره موفقیت‌آمیز نبود. امیدواریم مرحله پایانی این مساله هم رفع شود و در اقدام بعدی، شاهد پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره پیام باشیم. 

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که آیا در دهه فجر شاهد رونمایی یا خبر خوشی در حوزه صنعت دفاعی خواهیم بود؟ تصریح کرد: ان‌شاالله خبرهای خوش در حوزه دفاع هم داریم که در روزهای بعد به اطلاع عموم قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: