کد خبر: ۸۰۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
وزیر نفت از کشف یک چاه جدید در آبادان خبر داد و گفت: این کشف ما را امیدوارتر کرده است و تمام سعی ما اکتشاف در آبادان است.
زنگنه: کشف یک حلقه چاه نفتی جدید در آبادان/ بارها گفته‌ام اطلاعات میزان تولید نفت را نمی‌دهم/ اکتشاف اخیر ما را امیدوارتر کرده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که میزان تولید نفت کشورمان و همچنین صادرات آن چقدر، است، گفت:‌ قبلا هم این سوال پرسید شده است و گفته‌ام که پاسخ نمی‌دهم زیرا این علامت دادن به آمریکا است.

وزیر نفت درباره قیمت نفت گفت:‌ قیمت نفت برنت ما ۶۱ دلار است و حدود ۳ الی ۴ دلار کمتر از سبد اوپک است آن هم به دلیل کیفیت است.

وی درباره کشف یک چاه تازه نفت در استان آبادان گفت: روز گذشته در عمق ۳ هزار و ۷۷۷ متری پس از حفاری‌ها ما به نفت رسیدیم که امیدهای زیادی را به ما خواهد داد.

زنگنه ادامه داد:‌ نفت این چاه شیرین است و برآورد ما این است که یک مخزن عظیم است و به موقع هم در این مورد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: این کشف ما را امیدوارتر کرده است و تمام سعی ما اکتشاف در آبادان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: