کد خبر: ۷۹۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
محسن مسلمان پس از توافق با باشگاه ذوب آهن قراردادش را فسخ کرد و از این تیم جدا شد.
مسلمان از ذوب آهن جدا شدبه گزارش خبرداغ   و به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، با توجه به درخواست کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن و با مذاکره مستقیم با محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن، قرارداد این بازیکن با توافق دو جانبه فسخ شد.

 

بر این اساس باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان ضمن تشکر از این بازیکن، موفقیت روزافزون وی را در زندگی شخصی و حرفه ای آرزومند است.

 

هافبک 29 ساله در ابتدای فصل هجدهم لیگ برتر با جدایی از پرسپولیس و تیم قهرمان برانکو ایوانکوویچ در انتقالی پرسر‌وصدا به ذوب آهن پیوسته بود. او در اوایل فصل زمانی که هدایت این تیم در دست امید نمازی بود از تیم کنار گذاشته شد و در مسیر فسخ قرارداد قرار داشت که دوباره به تیم برگشت و با علیرضا منصوریان ادامه داد. دلیل عدم موفقیت مسلمان در این تیم مشخص نیست و باید دید او در ادامه فصل کدام را انتخاب خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
فدای سر علیمنصور!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: