کد خبر: ۷۹۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۲
حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی جنبش آزادی‌بخش فلسطین (فتح) در مصاحبه‌ای که در تلویزیون رسمی فلسطین داشت، گفت: شرایط حاضر نیازمند یک دولت فلسطینی با رویکرد سیاسی حزبی برای مواجه با ماموریت‌های آتی است. ما از رویارویی سیاسی با اسرائیل استقبال می‌کنیم.
یک رهبر فتح: رهبری فلسطین آماده رویارویی سیاسی با اسرائیل است/حماس در انتخابات شرکت کند

عضو کمیته مرکزی جنبش آزادی‌بخش فلسطین گفت: رهبری فلسطین آماده رویارویی سیاسی با اسرائیل است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حسین الشیخ، عضو کمیته مرکزی جنبش آزادی‌بخش فلسطین (فتح) در مصاحبه‌ای که در تلویزیون رسمی فلسطین داشت، گفت: شرایط حاضر نیازمند یک دولت فلسطینی با رویکرد سیاسی حزبی برای مواجه با ماموریت‌های آتی است. ما از رویارویی سیاسی با اسرائیل استقبال می‌کنیم.

حسین الشیخ در ادامه تشکیل یک دولت وحدت ملی با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را به معنای نهادینه‌سازی تقسیم وظایف با حماس دانست و گفت: نمی‌توان با وجود لجبازی‌های حماس همچنان درخواست مشارکت این جنبش را داد.

وی در ادامه از جنبش مقاومت حماس خواست در انتخابات پارلمانی آتی شرکت کند.

او گفت: چالش بزرگتر صندوق رای‌گیری است به پای صندوق‌های رای بیایید این گزینه بهتری است و انتخاب قانون اساسی برای پایان دادن به اختلافات است. ما به نتایج این انتخابات حال برنده آن هر که باشد احترام خواهیم گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: