کد خبر: ۷۹۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۶
سی ونهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا «فیتور» از روز چهارشنبه سوم بهمن ماه با حضور علی‌ اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برگزار خواهد شد.
افتتاح نمایشگاه گردشگری اسپانیا«فیتور» با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی
به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا ، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مدت حضور خود در اسپانیا با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا، رئیس شورای میراث ملی اسپانیا و رئیس موزه باستان شناسی آلیکانته (ایالت والنسیا) دیدار و گفت وگو خواهد کرد. 

علاوه بر این، او در همایشی که با حضور کارآفرینان و تورگردانان فعال ایرانی و‌ اسپانیایی در حوزه گردشگری برگزار خواهد شد نیز حضور پیدا کرده و‌ به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

نمایشگاه فیتور مادرید که تا 7 بهمن (27 ژانویه) دایر خواهد بود ، به عنوان یکی از نمایشگاه های اصلی و مهم صنعت گردشگری جهان در مساحتی به وسعت 67 هزار و 500 مترمربع که نسبت به سال گذشته 2.5 درصد افزایش یافته و با حضور 10 هزار و 485 شرکت از 165 کشور جهان برگزار می شود. 

ایران از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه است که امسال 31 تور اوپراتور ، بخشی از ظرفیت ها، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور را به نمایش خواهند گذاشت.

ارائه پوستر، راهنما و نرم افزارهای چندرسانه ای حاوی اطلاعات گردشگری و جاذبه های تاریخی، طبیعی و دیدنی ایران و معرفی صنایع دستی از جمله برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه فیتور خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: