کد خبر: ۷۹۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۹
جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش( (POS)POS بانک ایران زمین با هزاران جایزه نقدی و غیر نقدی با هدف کاهش هزینه‌ها و بهبود خدمات در حوزه ابزار پذیرش پایانه فروش آغاز شد.
آغاز جشنواره پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک ایران زمین با هزاران جایزهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، طرح جشنواره پایانه های فروشگاهی برای تمامی دارندگان و علاقمندان به تهیه پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین به مدت سه ماه از تاریخ 1 بهمن ماه 97 تا 31 فروردین 98 با هدف کاهش هزینه‌ها و بهبود خدمات در حوزه ابزار پذیرش پایانه فروش آغاز شد.
این جشنواره در راستای بهبود عملکرد دستگاه ‌های پایانه فروش و ترغیب و تشویق پذیرندگان برای افزایش تراکنش و مانده سپرده متصل به دستگاه پایانه فروش و بازاریابی مراکز پر‌فروش و پر‌تراکنش در صنوف مختلف است.
از مشتریان گرامی دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره 24809 – 021 مرکز ارتباط مشتریان، تماس حاصل فرمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: