کد خبر: ۷۹۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۸
با حضور آذری جهرمی انجام شد؛
یک عضو کمیسیون کشاورزی گفت:‌ امروز بازدیدی از یک پژوهشگاه زیرمجموعه وزارت ارتباطات داشتیم که دست‌آوردها و توانمندی‌هایی در حوزه استفاده از فناوری اطلاعات در کشاورزی را ارائه داده بود.
بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی از پژوهشگاه فضایی ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ابراهیمی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون کشاورزی گفت:‌ مدت‌ها بود قصد داشتیم با آذری جهرمی وزیر ارتباطات در رابطه با استفاده از کاربرد فناوری اطلاعات در کشاورزی جلسه‌ای داشته باشیم که این جلسه با این موضوع امروز برگزار شد.

وی تصریح کرد: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی امروز در همین راستا بازدیدی از پژوهشکده فضایی ایران داشتند که زیرمجموعه وزارت ارتباطات است. 

این عضو کمیسیون کشاورزی عنوان کرد: علم سنجش از دور از طریق ماهواره از جمله توانمندی‌های ما در این بخش است که این پژوهشکده استفاده از آن را ممکن کرده است. در این روش اطلاعاتی که مربوط به صنعت کشاورزی و حوزه‌های وابسته به آن است می‌تواند به طور کامل و با درصد خطای پایین در اختیار وزارت کشاورزی و وزارت نیرو قرار بگیرد.

ابراهیمی گفت: استفاده از توانمندی‌های این پژوهشکده توسط بخش اجرایی کشور می‌تواند مفید واقع شود و در بخش قانون‌گذاری هم اگر نیاز به قانون داشتند می‌توانند از طریق لایحه آن را به مجلس ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: