کد خبر: ۷۹۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۹
قمی مطرح کرد:
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره حضور وزرای آموزش‌و‌پرورش و علوم در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ سوالات نمایندگان از این دو وزیر مطرح شد اما ادامه بررسی‌ها به جلسات بعدی موکول شد.
جزئیات حضور وزرای آموزش‌و پرورش و علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  محمد قمی در بیان جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار کرد: در ابتدای جلسه اخبار و اطلاعاتی که نیاز بود نمایندگان عضو این کمیسیون در رابطه با حوزه آموزش و تحقیقات از آن آگاه باشند ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت در ادامه جلسه منصور غلامی وزیر علوم و سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه حاضر شدند.

وی تاکید کرد: وزیر علوم و معاونان ایشان مسائل مربوط به آموزشکده‌های فنی از جمله مشکلات آنان در زمینه جذب دانشجو را مورد بررسی قرار دادند و آقای وزیر دستور داد با اجرای راهکارهایی مشکلات آنان برطرف شود.

قمی تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان هم سوالات خود را از وزیر علوم پرسیدند که محور یکی از سوالات مربوط به بحث دانشگاه پیام‌نور در استان کرمان بود؛ اما از آنجایی که اقداماتی برای حل مشکلات این دانشگاه در استان کرمان در دست اقدام بود، فرصت دو هفته‌ای به وزیر علوم داده شد تا در هفته‌های آینده گزارش جامعی ارائه شود.

این عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: نمایندگان تعدادی از سوالات خود را از آقای بطحایی مطرح کردند اما ادامه بررسی‌ها به هفته‌های آینده موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: