کد خبر: ۷۹۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۰
فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا گفت: چهار نفر از اعضاء یک خانواده در این شهرستان دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.
قاتل نامرئی جان 4 نفر از اعضاء یک خانواده را گرفت
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ حسین علیان‌نژادی فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا اظهار کرد: حدود ساعت 20 و 38 دقیقه شب گذشته، گزارشی از جان باختن اعضاء یک خانواده در بخش رامند شهرستان بوئین‌زهرا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و بنابر بررسی‌های اولیه، چهار نفر از اعضاء این خانواده به علت مسمومیت با گاز خانگی جان خود را از دست‌ داده‌اند.

فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا اضافه کرد: در اثر این حادثه، پدر 45 ساله خانواده، مادر خانواده حدوداً 40 ساله به همراه پسر 12 ساله و دختر 10 ساله‌اش جان باختند؛ تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: