کد خبر: ۷۹۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۲
ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد؛
ائتلاف به رهبری عربستان مدعی شد که انصارالله دارای هواپیماهای بدون‌سرنشینی هستند که از سوی ایران به آنها داده شده است.
ایران، انصارالله را به هواپیماهای بدون سرنشین تجهیز کرده است به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، ائتلاف به رهبری عربستان روز یکشنبه مدعی شد که انصارالله یمن دارای هواپیماهای بدون سرنشینی است که از سوی ایران به آنها داده شده و از مناطق مسکونی برای مخفی کردن هواپیما استفاده می‌کنند.

شنبه شب، ائتلاف به رهبری عربستان مدعی شد که هفت فروند از هواپیماهای بدون سرنشین انصارالله را در صنعا منهدم کرده است.

ترکی المالکی سخنگوی رسمی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ریاض مدعی شد که این حملات برای جمع‌آوری اطلاعات انجام شده و در این عملیات به بررسی اقدامات انصارالله و شناسایی زیرساخت‌های عملیاتی و تدارکاتی گروه حمایت شده از سوی ایران پرداخته‌اند.

به نقل از اوراسیا ریویو، وی مدعی شد که هدف این حملات شناسایی انبارهای هواپیماهای بدون سرنشین، کارگاه‌های تولید و تعمیر و راه‌اندازی سیستم عامل‌ها و همچنین امکانات آموزشی برای عملیات‌های حمایت شده از سمت ایران است.

این مقام ائتلاف در ادامه ادعا کرد که ایران، انصارالله را به هواپیماهای بدون سرنشین تجهیز کرده است.

المالکی در اظهاراتی مضحک ضمن متهم کردن ایران بدون اشاره به جنایات عربستان در یمن مدعی شد که تمام حملات نظامی مطابق با قوانین بین‌المللی بشردوستانه انجام شده است.

وی ادعا کرد که فرماندهی مشترک نیروهای ائتلافی، تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از غیرنظامیان در این حملات و جلوگیری از آسیب‌های جانبی انجام می ‌هد.

سخنگوی رسمی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی گفت که انصارالله  هواپیماهای بدون سرنشین را برای در برخی حملات مورد استفاده قرار داده‌اند.

وی همچنین فیلم‌ها و تصاویر عملیات شنبه علیه انصارالله در صنعا را منتشر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: