کد خبر: ۷۹۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۲۴
بازیکن پیشین آبی پوشان برای بازگشت به این تیم در انتظار اقدام مستقیم باشگاه به سر می برد.
ستاره ملی پوش منتظر یک اشاره برای استقلالی شدن + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امید نورافکن ملی پوش تیم فوتبال امید ایران که در حال حاضر به عنوان کاپیتان در معیت این تیم در کشور قطر به سر می‌برد، از جمله بازیکنانی است که برای نیم فصل دوم احتمال حضورش در استقلال وجود دارد.

 

این بازیکن جوان که در ابتدای فصل علیرغم مخالفت شفر و با اصرار خودش از این تیم جدا شد و به شارلوا در کشور بلژیک پیوست، بعد از نیم فصل حضور در این باشگاه قصد بازگشت به جمع آبی پوشان را دارد که این موضوع با چراغ سبز شفر و این باشگاه همراه بود.

 

نورافکن به منظور حضور دوباره در جمع آبی پوشان ولو به صورت قرضی، با باشگاه شارلوا به مذاکره پرداخت و گفته می‌شود شرایط برای حضور وی در تیم استقلال فراهم است.

 

 

تنها می‌ماند اقدام باشگاه استقلال در این راستا که به احتمال زیاد پس از بازگشت این تیم از اردوی ترکیه صورت خواهد گرفت. شواهد نشان می‌دهد احتمال حضور نورافکن برای نیم فصل دوم در تیم استقلال وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: