کد خبر: ۷۹۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۹۸۸
معاون اجرایی باشگاه استقلال دلیل اصلی ضعف آبی‌ها در نقل‌وانتقالات را فاش کرد.
آخرین جزئیات خرید دو بازیکن خارجی استقلال در نقل‌وانتقالاتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال در حالی این روزهای در اردوی ترکیه به سرمی‌برد که شرایط مالی باشگاه حسابی با روح و روان بازیکنان بازی می‌کند و همین موضوع باعث شده تمرکزشان از بین برود.

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال درخصوص اعتراض بازیکنان می‌گوید:

به آنها حق می‌دهم که ناراحت باشند چون تحت فشار هستند. البته ما واقعا توقع این کار را نداشتیم و برای آنها سوء‌تفاهم پیش آمد که ما پیگیر کارشان نیستیم و نمی‌خواهیم مشکل را حل کنیم. اینطور نیست که ما دست روی دست بگذاریم. در روزهای اخیر چندین و چند جلسه با اسپانسر برگزار کرده‌ایم تا مشکل را حل کنیم. ما شبانه روز کار می‌کنیم، پول مجید حسینی مانده و پول ما از فیفا که بخشی از آن را بابت طلب پروپئیچ خرج کردیم اما بخش دیگر مانده که هنوز دست ما را نگرفته است.


وی در ادامه افزود:

شما فکر می‌کنید چرا قرارداد 2بازیکن خارجی خود را نهایی نکرده‌ایم؟ چون واقعا اولویت ما پرداخت پول به بازیکنان فعلی است و اینطور نیست که ما به نیازهای آنها احترام نگذاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: