کد خبر: ۷۹۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۶
رئیس کل محترم به خاطر همکاری بانک ملّی ایران با بانک مرکزی خصوصاً همکاری بخش های بین الملل و صرافی ملی در جهت پیشبرد اهداف بانک مرکزی به منظور ایجاد ثبات و آرامش در بازار، تقدیر و تحسین کرد.

به گزارش سرویس بانک و بیمه خبرداغ؛ محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: پنجشنبه گذشته، فرصتی پیش آمد تا به همراه اعضای محترم هیأت مدیره بانک ملی ایران با جناب دکتر همتی رئیس کل محترم بانکمرکزی در خصوص مسائل مختلف بانکی جلسه ای داشته باشیم. نشست خوبی بود و نتایج مطلوبی حاصل شد. جناب دکتر همتی بانکم لی را از معدود بانکهایی دانست که نه اضافه برداشت دارد و نه بدهی به بانک مرکزی و از این حیث عملکرد مثبت این بانک را که الحق مرهون زحمات همکاران بزرگوارمان است، ستود. 


رئیس کل محترم همچنین به خاطر همکاری بانک ملّی ایران با بانک مرکزی خصوصاً همکاری بخش های بین الملل و صرافی ملی در جهت پیشبرد اهداف بانک مرکزی به منظور ایجاد ثبات و آرامش در بازار، تقدیر و تحسین کرد. 


انصافاً ایشان نیز برای بهبود اقتصاد کشور و آرامش بازار ارز و همچنین تعامل سازنده با بانک ها نهایت تلاش خود را به عمل می آورند که قابل تقدیر است. 

به امید موفقیت و به امید فرداهایی بهتر 



تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از عملکرد بانک ملی





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: