کد خبر: ۷۹۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶۴
پیش‌کسوتان باشگاه استقلال هم علیه کی‌روش موضع گرفتند.
حمایت عجیب و بی‌سابقۀ استقلالی‌ها از برانکو در مقابل کی‌روشبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مصاحبه جنجالی کارلوس کی‌روش بزرگ و کوچک را در فوتبال ایران به جان هم انداخته و این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که نسبت به صحبت‌های سرمربی تیم ملی کشورمان بی‌تفاوت باشد.

حرف‌های عجیب کی‌روش در تمرین ظهر پنجشنبه تیم ملی علیه وزیر ورزش و برانکو چندان به مذاق استقلالی‌ها هم خوش نیامده و پیش‌کسوتان این باشگاه نیز هریک با انجام مصاحبه‌هایی موضوع گیری پیرمرد پرتغالی علیه سرمربی تیم رقیبشان را محکوم کرده‌اند.

 

تعدادی از این مصاحبه‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

سیروس دین‌محمدی:

فدراسیون باید با کی‌روش برخورد کند و اطرافیان او را کنترل کند. اطرافیان کیروش که ترجمه می‌کنند یا خود شیرینی می‌کنند و جو را خراب می کنند حتماً باید با آنها هم برخورد شود.


رضا عنایتی:

نمیدانم چه فلسفه‌ای است که کی‌روش انقدر عصبی است و به همه چیز گیر می‌دهد. امیدوارم دیگر از این صحبت‌ها نشنویم. هر چه کیروش به فوتبال ایران داده، فوتبال ما هم خیلی چیزها به او داده است.


پرویز برومند:

از کی‌روش دل چرکین و ناراحتم. تکرار مکررات است. کی‌روش به همه توهین می‌کند ولی هیچ عکس‌العملی به او نشان داده نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: