کد خبر: ۷۹۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۷
امیرعبداللهیان:
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل نوشت: ⁧‫آمریکا‬⁩ اگر خبرنگار پرس تی وی فوراً آزاد نشود، پایان بازی به دست آمریکا نخواهد بود.
خبرنگار پرس تی وی فورا آزاد نشود، پایان بازی بدست آمریکا نخواهد بود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر عبداللهیان در پی بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار ایرانی در آمریکا در پیام توئیتری نوشت: ‌بازی سیاسی بازداشت ⁧‫مرضیه هاشمی‬⁩ را ⁧‫آمریکا‬⁩ شروع کرد، اگر این خبرنگار ⁧‫پرس‬⁩ تی وی فورا آزاد نشود، پایان این بازی بدست آمریکا نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
دشمنی آمریکا جنایتکارمربوط به پرتاب ماهواره ایرانی نمی شود.
دشمنی آمریکا جنایتکارپس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده و دارای سابقه 40 ساله است و مربوط به پرتاب ماهواره نمی شود.

دشمنی فرانسه جنایتکارمربوط به پرتاب ماهواره ایرانی نمی شود.
دشمنی فرانسه جنایتکارپس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده و دارای سابقه 40 ساله است و مربوط به پرتاب ماهواره نمی شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
چرا آمریکا جنایتکار 'به خبرنگار پرس تی وی' هم رحم نکرد؟
بازداشت 'خبرنگار پرس تی وی'، اجرای قانون جنگل حقوق بشر آمریکایی است.
بازداشت 'خبرنگار پرس تی وی'، سند رسوایی آمریکایی ها جنایتکار و مدعیان حقوق بشر جنایتکار است.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها نباید سکوت کنند.
و این درحالی است که مدعیان جقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
بازداشت 'خبرنگار پرس تی وی' برگ دیگردرکارنامه سیاه وننگین آمریکا، واشنگتن، کاخ سفید، مدعیان حقوق بشر، کشورهای اروپایی جنایتکار و سازمان های بین المللی خیانتکاراست.
آمریکا و متحدانش ازسال 1332 تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت روحانی و ظریف تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی مذاکره و گفت وگو همکاری می کنند.
آمریکا و متحدانش ازسال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان درسایه سکوت سازمان های بین المللی ضد بشریت درافغانستان، پاکستان، لیبی و منطقه بیش از 999 هزار مسلمانان را قتل عام کردند و همچنان نیزادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش ازسال 201 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم، داعش و گروهای تروریستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی ضد بشریت درسوریه، لبان، عراق و یمن ومنطقه بیش از 999 هزار مسلمانان را قتل عام کردند و همچنان نیزادامه می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: