کد خبر: ۷۹۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که نیروهای آمریکایی به خانه باز خواهند گشت.
مایک پنس: نیروهایمان را به خانه باز می‌گردانیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: ما نیروهای خود را به خانه باز می‌گردانیم. (حکومت) خلیفه فرو ریخته و داعش شکست خورده است.

وی که در جمع سفرای آمریکا در محل وزارت امور خارجه صحبت می‌کرد، از آنها خواست تا به متحدان آمریکا اطمینان دهند که دولت با وجود آنکه به دنبال ساخت دیوار در مرز جنوبی است اما همچنان از مهاجرت قانونی حمایت می‌کند.

معاون رئیس جمهور آمریکا از سفرای این کشور در سرتاسر جهان خواست تا به محل ماموریت خود بازگشته و به دوستان و دشمنان بگویند که "آمریکا به عرصه جهانی بازگشته" تا منافع آمریکا را به پیش ببرد و ما اینجا هستیم تا بمانیم.

وی افزود: «ما با حمایت کنگره به دنبال نوسازی ارتش و نیروی هسته‌ای و همچنین ایجاد نیروی فضایی هستیم. ما به دنبال ایجاد قدرتمندترین ارتش در طول تاریخ هستیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: