کد خبر: ۷۹۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۸۸
امروز انجام شد؛
رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی ایران از دستاوردهای فضایی کشور دیدن کردند.
بازدید حدادعادل، سردار دهقان و باهنر از دستاوردهای فضایی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامعلی حدادعادل در این دیدار گفت: پنجاه و پنج سال قبل که در رشته فیزیک دانشگاه تهران پذیرفته شدم، مهمترین دستاورد علمی کشور در رشته فیزیک، ساخت بعضی از قطعات آزمایشگاهی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه دستاورد های اخیر کشور در حوزه فناوری های فضایی شعار " ما می توانیم" را به بهترین شکل تعبیر کرد.

سردار حسین دهقان نیز در ادامه این بازدید اظهار داشت: از یک دهه قبل با برنامه‌‌ریزی‌‌هایی که در حوزه توسعه صنعت فضایی کشور شکل گرفت، چنین روزهایی را می‌‌دیدیم و امروز خوشحالیم که توانستیم در بخش‌های زیادی از صنعت فضایی، به توسعه برسیم.

در ادامه دیدار از دستاوردهای فضایی، محمدرضا باهنر، نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حتی تصوری از دستیابی به علم روز دنیا در حوزه فضایی وجود نداشت، اما امروز با استفاده از جامعه جوان و نخبگان کشور توانستیم در عرصه‌‌های مختلف علمی و به ویژه در صنعت فضایی به دستاوردهای مهمی دست پیدا کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: