کد خبر: ۷۹۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۴
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه مردم ما بسیار هوشیارتر از تصورات دشمنان هستند، وزرا و استانداران را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و عبور از تحریمهای ضد ایرانی آمریکا فرا خواند و تاکید کرد که آمریکایی های نگران از توانمندی ملت ایران، به دنبال اعمال فشارحداکثری هستند اما این فشارها بی نتیجه خواهد بود.
اشکالات جزئی ماهواره «پیام» ظرف چند ماه آینده برطرف می‌شود/ امروز مسئولان باید در یک شرایط سخت بار مسئولیت را بر دوش بگیرند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در نشست مشترک هیأت وزیران با استانداران سراسر کشور، نشست مشترک هیأت وزیران با استانداران را حائز اهمیت دانست و گفت: معمولاً این جلسات سالی یکبار انجام می‌شود که می‌توانیمضمن افزایش آن، با دستور جلسه مفید، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خوبی را ساماندهی کرده و موجبات تحول در کشور را بوجود آوریم.

رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش همه وزرا و استانداران کشور، اظهار داشت: امروز مسئولان باید در یک شرایط سخت بار مسئولیت را بر دوش بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ دی ماه یادآور حوادث بسیار خوشحال‌کننده برای ملت ایران با فرار شاه است، گفت: آنچه موجب این فرار غیراختیاری شد، رسیدن فاصله حاکمیت و نظرات مردم به جایی بود که دیگر برای آنها قابل جبران نبود.

روحانی تأکید کرد: این باید همواره در ذهن ما باشد که افکار، اندیشه، آرمان‌ها و نظرات حاکمان جامعه باید با اکثریت قاطع مردم همخوانی داشته باشد و هر جا این همخوانی از بین برود و بین مردم، فرهیختگان، اندیشمندان، ‌صاحبنظران و جوانان جامعه با حاکمیت فاصله و شکاف بیافتد، آن حکومت بر فرض هم که باقی بماند، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: در یک حکومت مردمی و مردم‌سالار که یکی از افتخارات انقلاب اسلامی ایجاد چنین حکومتی است، باید همواره افکار عمومی و نظرات جامعه و آنچه مورد نظر مردم است، حتی برای اصلاح امور و تحولات، مد نظر باشد.

روحانی با اشاره به سفرهای اخیر خود به استان‌های کشور و حضور پرشور مردم، ‌اظهار داشت: آنچه در این سفرها کاملاً مشهود است، تفاوت کامل واقعیت جامعه با آن چیزی است که در تبلیغات رسانه های خارجی راجع به مردم ایران وجود دارد.

رئیس جمهور افزود: متأسفانه صفحه تبلیغات چه در فضای مجازی و چه در دیگر فضاها تحت تأثیر القائات و تبلیغات دشمنان نظام است و نسخه‌ای که از غرب در صفحه تبلیغات پیچیده می‌شود در فضای مجازی، تلویزیون‌ها و رسانه‌ها منتشر می‌شود و عده‌ای هم آن را دنبال کرده و تکرار می‌کنند و همان کسانی که می‌دانند این تبلیغات از اول دروغ است، کاسه در دست گرفته و در صف می‌ایستند.

روحانی ادامه داد: هنگامی که در استان‌های کشور و در بین مردم حضور پیدا می‌کنیم، می‌بینیم که مردم بسیار هوشیارتر از تصورات دشمنان ما هستند و  البته این بدان معنا نیست که مردم مشکلات ندارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در شرایط ویژه‌ای قرار داریم، اظهار داشت: مردم در زندگی، کسب و کار، فعالیت، واردات و صادرات، تولید، بازار و معیشت خود، مشکلاتی دارند، اما چون می‌دانند ریشه این مشکلات عمدتاً از سوی دشمنان  طراحی شده و آنها آغازگر این صحنه برای ما و منطقه هستند، کاملاً‌ در محاسبات خود سهم دولت، دیگر دستگاه‌ها و داخل و خارج را می‌سنجند.

روحانی اظهار داشت: این نشاط و حضور مردم برای کشور و آینده انقلاب بسیار امیدوارکننده است و در سفرهایی که اخیراً به برخی استان های کشور داشتم، این بیداری و هوشیاری مردم را مشاهده کردم.

رئیس جمهور افزود: مردم مشکلات کشور را به خوبی می‌دانند و به طور کامل ریشه‌های داخلی و خارجی آن را می‌شناسند.

روحانی با اشاره به پرتاب ماهواره پیام که اولین ماهواره عملیاتی کشور بود، گفت: در این پرتاب موفقیت‌های خوبی داشتیم و البته ناکامی‌هایی جزیی هم بوجود آمد اما در مجموع دستاورد مثبت و بسیار خوبی بود. در زمینه پرتاب‌کننده و هم در زمینه ساخت ماهواره به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کردیم و این بدان معنا است که ایران امروز در این مسیر قرار گرفته و اشکالات جزیی که وجود دارد، ظرف چند ماه آینده برطرف خواهد شد.

رئیس جمهور ادامه داد:مردم بدانند که کشور ما در این فناوری موفق بوده و توانستیم وارد فضا شویم و این برای کشاورزی، محیط زیست، کسب اطلاعات مورد نظر و حفظ جنگل‌ها و مراتع بسیار حائز اهمیت بوده و آن را دنبال خواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در کشور با چند مسأله مواجه هستیم که برخی از آنها جدید است،‌ گفت: هنگامی که یک مشکل جدید در جامعه‌ای بوجود می‌آید مشکلات قدیمی‌تر نیز خود را بهتر بروز می‌دهند.

روحانی با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها برخلاف تعهدات خود و با همراهی چند کشور در منطقه به فکر اعمال فشار حداکثری به ملت ایران افتاده‌اند، گفت: خود آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند که این فشارها بر ایران بی‌سابقه بوده و همه توان خود را در این راستا بکار گرفته اند و اگر بخواهیم سیاست خارجی آمریکا را تقسیم کنیم، گاهی اوقات و در برخی هفته‌ها، نیمی از تلاش‌های دولت آمریکا مربوط به منطقه ما و عمدتاً معطوف به جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس جمهور افزود: چشمان مقامهای آمریکایی‌، به جمهوری اسلامی ایران و نگرانی آنها از توانمندی ملت ایران است و با همه توان به دنبال اعمال فشار در زمینه درآمدهای ارزی، حمل و نقل و ارتباطات بانکی ما هستند که باید با هر سه مورد مقابله کرده و در برابر آنها ایستاده و راه‌حل مناسب را پیدا کنیم.

روحانی تأکید کرد: مردم عزیز ایران مطمئن باشند که دولت لحظه‌ای در این راستا آرام ننشسته و همه توان خود را بکار گرفته است و این توان می‌تواند ما را از مشکلات عبور دهد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: البته باید در زمان سختی و مشکلات تاب‌آوری مردم افزایش یابد و ما نیز سعی می‌کنیم، تاب‌آوری اقتصادی کشور و سایر قدرت‌های اجتماعی را افزایش دهیم.

روحانی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل اقدامات خوبی به انجام رسیده و اخیراً ناوگان حمل و نقل دریایی کشور افزایش خوبی یافته است، گفت: در حال حاضر ۱۰ فروند به کشتی‌های حمل و نقل قاره‌پیمای کشور افزوده شده و این خبر خوشحال‌کننده‌ای است که می‌تواند اتکای ما  به دیگران را در این حوزه کاهش دهد.

رئیس جمهور اظهار داشت: در زمینه موضوعات ارزی باید حتماً درآمدهای ارزی غیرنفتی کشور را افزایش دهیم چرا که چنین حرکتی ، برای کشور یک امتیاز خوب بشمار می‌رود.

روحانی با بیان اینکه یکی از مبانی دولت افزایش صادرات غیرنفتی کشور بوده است و در این راستا تلاش می‌کنیم، گفت: امروز صادرات غیرنفتی کشور افزایش یافته و امسال در بسیاری از موارد، صادرات غیرنفتی ما بیشتر خواهد شد به گونه‌ای که براساس اعلام استان‌ها صادرات غیرنفتی آنها حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از سال گذشته شده و این بدان معنا است که مسیر درستی را انتخاب کرده‌ایم.

رئیس جمهور افزود: البته ممکن است استان‌های مختلف شرایط گوناگونی داشته باشند، به طوری که برخی استان‌ها توان صادراتی بالایی دارند و برخی از استان‌ها موقعیت جغرافیایی بهتری دارند و به عنوان استان‌های مرزی می‌بایست با همسایگان خود تعامل کنند.

روحانی تصریح کرد: در این شرایط بهترین راه این است که بخش خصوصی کشور با بخش خصوصی سایر کشورها و بویژه همسایگان ارتباطی تنگاتنگ داشته باشند و ما برخی از امور را به بخش خصوصی واگذار کنیم؛ ضمن اینکه بخش خصوصی هم باید با نظم و قانون‌مداری خاصی حرکت کند تا دچار مشکل نشده و با کمک هم بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه استانداران استان‌های مرزی مسئولیت سنگین‌تری بر دوش دارند، گفت: ارز غیرنقدی ما باید از طریق ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان‌های کشور در زمینه‌های کشاورزی، معادن، خدمات و تکنولوژی‌های نوین افزایش پیدا کند.

روحانی با اشاره به اینکه امروز در بخش آبزیان تحرک خوبی در حوزه صادرات داریم، گفت: افزایش صادرات غیرنفتی بسیار حائز اهمیت است و استانداران هر کجا می‌بینند که در اجرای صادرات مشکلی وجود دارد باید اعلام کنند و وزرای مربوطه می‌بایست نسبت به رفع این مشکلات اولویت قایل شوند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مواردی که بعضی از استانداران اعلام کرده‌اند، مشکلاتی در زمینه‌های حمل و نقل گمرکات و اقتصاد و دارایی است، گفت: این نشان می‌دهد که وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و اقتصاد و دارایی امروز مسئولیت بزرگی برای بازکردن گره‌های این مشکلات برعهده دارند و باید در این زمینه تلاش کنند.

روحانی با بیان اینکه تلاش خوبی در زمینه مسایل بانکی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در زمینه مسایل ارزی، تبادلات بانکی نسبت به دو ماه گذشته در شرایط بهتری قرار گرفته، اما هنوز باید اقدامات بیشتری انجام دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند روابط ایران را با دیگر کشورها به بهانه‌های مختلف قطع کنند، گفت: ما باید از طرق مختلف این روابط را گسترش دهیم و لذا تا جایی که می‌توانیم با کشورهای همسایه و دیگر کشورها با پول ملی خودمان کار می کنیم.

روحانی افزود: با تبادل با پول ملی، شرایط بهتر شده و نقل و انتقال مالی و صادرات و واردات را تسهیل خواهد کرد.

رئیس جمهور تجار بازارچه‌های مرزی و مناطق آزاد را راه‌های تنفسی اقتصاد کشور دانست و گفت: استاندارانی که مناطق آزاد را در استان‌های خود دارند، باید از آنها استفاده کرده و این مناطق را تبدیل به مراکزی برای صادرات و واردات مواد مورد نیاز برای تولید کنند.

روحانی با تأکید بر اینکه باید ذخایر کالاهای اساسی کشور، همیشه در حد مطمئن باشد، گفت: امروز ذخایر کالاهای اساسی کشور بهتر و بیشتر از هر زمان دیگری است و این یکی از اقدامات ارزشمند دولت است.

رئیس جمهور اظهار داشت: مردم مطمئن باشند تمام مسئولان برای تأمین کالاهای اساسی اعم از تأمین ارز، با همه توان در تلاشند و نباید هیچگونه نگرانی داشته باشند.

روحانی افزود: در حمل و نقل، مسایل بانکی و درآمدهای ارزی دولت اقدامات خوبی داشته و استانداران نیز باید به طور فعال اقدام کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در کنار مشکلاتی که فشار خارجی تحریم بر کشور وارد کرده، برخی مشکلات هم در داخل کشور داشته و داریم، گفت: اولین مشکل در کشور ما کاغذ‌بازی و پیچ‌ و خم‌های اداری است که باید برای رفع آن، تلاش کنیم.

روحانی افزود: اگر مدیر کلی در استان می‌تواند کاری را انجام دهد، وزیر موظف است انجام آن کار را واگذار کند و اگر اقدامی را در یک استان بجای آنکه دولت تصمیم بگیرد استاندار می‌تواند انجام دهد، دولت باید اختیارات لازم را به استاندار واگذار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
قوه مجریه کشور به ویژه دستگاه دیپلماسی آیینه و تابلوی نظام است. مردم از قاب این تصویر، نظام را ارزیابی می‌کنند. رهبر معظم انقلاب در روز 19 دی به اشرافی‌گری لجام‌گسیخته اشاره فرمودند که هم موجب فساد داخلی و هم بدبینی ناظران خارجی به این نظام می‌شود. امید است مسئولان اجرایی با یک خط‌شکنی از آن دوری نمایند.


اشرافی‌گری در زمان وقوع انقلاب اسلامی به مفهوم طاغوتی‌گری بود. بنابراین بر اساس فرهنگ انقلاب اسلامی مسئولانی که به دنبال اشرافی‌گری هستند بر علیه مردم عمل می‌کنند و حضور این‌گونه افراد در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک زائده است که باید جراحی شود.


در اولین سال‌های دهه شصت وقتی عده‌ای امنیت داخلی کشور را با ترور و خرابکاری تهدید می‌کردند، برای مهار و مقابله با آنان بازرسی و گشت‌های مشهود شهری ایجاد شد. اکنون نیز شایسته است در جنگ اقتصادی امروز برای صیانت از معیشت مردم در مبارزه با فساد، گشت‌های اقتصادی و بازرسی متداوم از سوی متخصصین این حوزه در نهادهای دلسوز و مسئول امنیت اقتصاد نظام چون وزارت اطلاعات، دیوان محاسبات،‌ بازرسی کل کشور و... دایر شود تا موجب دلگرمی و آرامش مردم شود.


قیمت برخی از داروها و لوازم خانگی تا پنج برابر افزایش یافته است. کار مسئولان این شده که در رسانه‌ها حاضر شده و مشکل را به گردن یکدیگر بیندازند. بر فرض که با این بازی‌ها چند سال در قدرت بمانند برای آخرت خود چه فکری کرده‌اند؟


خبر سوءقصد به جان رئیس کل دادگستری مومن و قهرمان کهگیلویه و بویراحمد، می‌تواند زنگ خطری باشد برای کل سیستم و نظام ما که گروه‌های اشراف و مترف دست به شمشیر برده‌اند. باید با دقت و قاطعیت با این 4درصدی‌ها برخورد کرد و الا حوادث دیگری برای دستگاه قضایی خواهند آفرید تا دستگاه قضایی را به چالش بکشند.


آقای روحانی در سالگرد آقای هاشمی عنوان کرد، با دروغ نمی‌توان خادمان را از صحنه بیرون کرد. عرض می‌کنم در سال 92 عده‌ای نمی‌گویم با دروغ بلکه با نشان دادن کلید و وعده بهبود زندگی مردم بر سر کار آمدند ولی زندگی و سفره مردم را روز به روز کوچک‌تر کردند در حالی که وعده داده بودند کاری می‌کنند که مردم نیاز به گرفتن یارانه نداشته باشند! قول دادند که عزت را به پاسپورت ایرانی برگردانند ولی دیپلمات ما به اتهام تعرض به منافقین در بلژیک زندانی شد!... قول دادند سبد کالا را تا اول آذر به همه کسانی که مستحق دریافتند تحویل دهند ولی دی ماه هم رو به اتمام است ولی بسیاری از کسانی که مستحق‌تر از کارمند و بازنشسته‌ای که حداقل آب باریکه‌ای دارند هنوز دریافت نکرده‌اند مثل کارگران فصلی و ساختمانی!...


آقای رئیس‌جمهور مدعی است که آقای هاشمی گفته با توافق برجام هسته‌ای سایه جنگ از سر کشور برداشته شد. این حرف اساس و منطق درستی ندارد. به خاطر حضور ملت در صحنه است که آمریکایی‌ها به جنگ نظامی با ایران فکر نمی‌کنند. در ضمن تضاد و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران و ماهیت ضد ظلم آن تمامی ندارد.


این روزها اصلاح‌طلبان از آقای هاشمی رفسنجانی بت ساخته‌اند ولی روزگاری نه چندان دور همین جماعت اقدام به ترور شخصیت او کردند و ایشان را عالیجناب سرخ‌پوش نامیدند.


باعث تعجب است که رئیس‌جمهور در اولین سالگرد فوت آقای هاشمی رفسنجانی شرکت نکرد اما امسال در دومین سالگرد او شرکت و با سخنان حاشیه‌ساز، آرامش کشور را بر هم زد! البته این عادتی است که ظاهرا توان ترک آن را ندارند و هر از چندی آن را بروز می‌دهند.


رئیس‌جمهور در سالگرد آقای هاشمی گفت، وقتی برجام امضا شد آقای هاشمی گفتند سایه جنگ را از سر کشور برداشتید! عرض می‌کنم سایه جنگ را شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای، مدافعین حرم و امثال شهید تهرانی مقدم‌ها از سر کشور دور کردند. در ضمن مگر آقای هاشمی نگفت دنیای امروز دنیای مذاکره است نه موشک؟! پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم بود که خواهان نابودی رژیم اسرائیل کودک‌کش بود!


ملت باغیرت کشورمان باید افتخار کنند که طی این 40 سال دغدغه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ تمام نقشه‌ها و مکرهای خود را به کار بردند تا نظام نوپای انقلاب اسلامی را از پای درآورند ولی با عنایت حضرت حق و پشتیبانی ملت از ولایت و رهبری حکیم و فرزانه (چه امام راحل(ره) معمار انقلاب و چه خلف صالحش) هیچ غلطی نتوانستند بکنند و انقلاب اسلامی ریشه دوانید و به چهل سالگی تکامل رسیدو شاخه و برگ‌هایش چنان کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای را گرفته است که استکبار، در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن و نیجریه و... هم نتوانست هیچ غلطی بکند.


کشورهای غربی که جنگ را در سوریه شعله‌ور کردند پناهجویان مخالف حکومت قانونی سوریه را می‌پذیرند، تا در آینده با هدایت این اپوزیسیون علیه حکومت سوریه فشارهای سیاسی را به این کشور تحمیل کنند. درست همان رفتاری که چهل سال است با پذیرش جنایتکارانی مثل کلاهی عامل شهادت 72 نفر در هفتم تیر با جمهوری اسلامی ایران کردند و البته نتیجه‌ای هم نگرفتند.


اتحادیه اروپا نتوانست به حداقل تعهدات برجامی‌اش در قبال مردم ایران پایبند بماند. چه لزومی دارد که مسئولین دولتی آرزوی اروپایی‌ها برای افتتاح توطئه‌گرانه دفتر اتحادیه اروپا را پیگیر باشند؟


رفتار کنونی اروپایی‌ها با ملت بزرگ ایران در مورد برجام بدفرجام، واقعا توهین‌آمیز است. به این گستاخی اروپایی‌ها پایان بدهید.


هرگاه ناکارآمدی‌های دولت آشکار می‌شود فرافکنی‌های آقای روحانی و معاون اول دولت در رسانه‌ها اوج می‌گیرد مثلا در هنگام بدعهد‌های اروپا در قبال برجام به جای متهم کردن 5+1 درصدد اتهام زدن به نیروهای انقلابی هستند!


از نخست‌وزیر مالزی که مانع ورود ورزشکاران رژیم جعلی شد تشکر می‌کنم. ای کاش سران خائن کشورهای عربی یک جو غیرت داشتند و از او یاد می‌گرفتند و این قدر خود و کشورشان را به گاو شیرده استکبار تبدیل نمی‌کردند.


کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه به خاطر واگذاری این کارخانه به یک فرد متخلف آن هم به قیمت بسیار کم به خاک سیاه نشانده شده‌اند. چرا آقای علی مطهری نماینده مجلس در این مورد ورود پیدا نمی‌کند؟ چرا یقه دولتمردان را نمی‌گیرد؟ بنویسید وکیل دولت بودن هم حد و اندازه دارد.


تنها درآمد یک عده از هم‌وطنان فقط یارانه ماهیانه است. چرا دولت مبلغ 45 هزار تومان یارانه این عده را افزایش نمی‌دهد.


به دولت و مجلس پیشنهاد می‌کنم افزایش حقوق‌ها و احیانا افزایش یارانه‌ها را براساس تعدا اولاد در نظر بگیرند. قطعا کسانی که فرزند بیشتری دارند مخارجشان بیشتر از کسانی است که یا اولاد ندارند و یا کم دارند.


‌ چرا شورای شهر رفسنجان تابلوی خیابان شهید باهنر این شهر را حذف و نام دانش‌آموز را جایگزین کرده است؟ و نام کوچه‌ها را شماره‌گذاری نموده است. شهید باهنر افتخار این استان است. چرا باید نامش حذف شود؟


مسئولین کشور اگر فیلم گزارش قاچاق دام به اربیل عراق را از سیمای جمهوری اسلامی ندیده‌اند حتما ببینند و چاره‌ای بیندیشند. دشمن امنیت غذایی ما را نشانه رفته است. نباید بی‌تفاوت بود.


کشاورزان بی‌کار منطقه سیستان و بلوچستان تعدادی گاو و گوسفند نگهداری می‌کنند که بعد از پروار کردن‌شان، آنها را بفروشند و از این راه امرار معاش کنند. ولی برای تهیه علوفه ‌ارزان مشکل جدی دارند از دولت و مسئولین درخواست مساعدت داریم.



چرا وزارت امور خارجه ما این قدر رودربایستی با اروپاییان دارد؟ واقعاً چرا این قدر به دنبال جلب نظر این حامیان جنایتکاران عامل ترور هزاران نفر هستند؟ واسطگی برای فروش مواد شیمیایی به صدام کمترین جرم هلند است که باید در دادگاه بین‌المللی مورد قضاوت جهانی قرار گیرد. گویا پهن کردن فرش قرمز چه از سوی مجلس و چه از سوی دولت جلوی پای موگرینی‌ها آنها را متوهم ساخته است، اگر امروز برجام را پاره نکنیم فردا هزاران میلیارد متضرر خواهیم شد.


به درک واصل شدن کلاهی مزدور منافق و عامل بمب‌گذاری فاجعه 7 تیر که منجر به شهادت 72 تن از مردان خدا و مسئولین کشور در اول انقلاب شد سرنوشت محتوم همه مزدورانی خواهد بود که امروز در پناه کفار بر علیه نظام توطئه می‌کنند.


با خواندن خبر واکنش توییتری دولت آقای روحانی به بدعهدی اروپایی‌ها توصیه می‌کنم یک نفر جلوی عصبانیت آقای ظریف وزیر خارجه را بگیرد چرا که می‌ترسم ایشان کاری بکند که دنیا علیه ما متحد شود و کار دستمان بدهد!


اروپایی‌ها مدت 8 ماه است که دولت آقای روحانی را در انتظار نگه داشته‌اند. در این مدت نه تنها خبری از سامانه پولی نشد بلکه از سوی آن‌ها تحریم هم شدیم. چرا غرب‌زده‌ها به خودشان نمی‌آیند؟


اجداد ما نقل می‌کردند در جنگ جهانی دوم لهستانی‌هایی که در ایران بودند به واسطه کمک و محبت مردم ایران از مرگ حتمی نجات پیدا کردند. آنان اکنون فریب آمریکایی‌ها را خورده و درصدد برپایی کنفرانس علیه ایران و ایرانیان برآمده‌اند. چرا جواب محبت را به بدی می‌دهند؟ این سؤالی است که دیپلمات‌های ما باید به آنها تفهیم می‌کردند که نکردند.


در حالی که برخی کشورها به علت وادادگی دستگاه دیپلماسی کشورمان، اقدام به اخراج و بازداشت دیپلمات‌های ما می‌کنند، چرا وزیر امور خارجه اقدام مشابهی انجام نمی‌دهد تا دیگر کشورها جرأت چنین اقدام مشابهی نداشته باشند؟


دولتمردان لهستان هم از آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با برپایی نمایش مضحک علیه ایران تا می‌توانند عربستان این گاو شیرده را بدوشند. به آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان عرض می‌کنیم اگر در این چند سال سیاست منفعلانه را کنار می‌گذاشتند دشمنان چنین جسارتی پیدا نمی‌کردند و نیاز به توئیت زدن بی‌فایده امروز ایشان از راه دور نبود.


تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که هر اندازه دولتمردان نگاه و اعتمادشان به شیطان بزرگ و همپیمانانش بوده است به همان میزان ضربه خورده و تحقیر شده‌اند!


وقتی مسئولان و مدیران اشرافی از عهده اداره کشور و شهر برنمی‌آیند هنری نخواهند داشت جز این که بخواهند بابت عبور و تردد شهروندان از بعضی معابر مثل تونل‌ها و بزرگراه‌های داخل پایتخت عوارض بگیرند. تجربه ثابت کرده مدیران غیرانقلابی هم کار نمی‌کنند و هم برای نظام و مردم هزینه درست می‌کنند.


وقتی سیر از گرسنه خبر نداشته باشد همین می‌شود که روزنامه دولتی ایران برای خوش‌رقصی تیتر می‌زند برجام به نفع مردم تمام شده است. آیا گردانندگان این روزنامه خبر از بازار لجام‌گسیخته لوازم خانگی دارند برای تهیه چند قلم جهیزیه دخترم مجبور به گرفتن وام شدم ولی پول قیمت یک قلم بیشتر نمی‌شود.


مسئولیت افزایش قیمت 88 درصدی خودروهای دو شرکت سایپا و ایران خودرو با کیست؟ وکیل‌الدوله‌های مجلس و مسئولان امر در قوه مجریه دست به دست هم داده‌اند. چرا صدای هیچ دستگاه و نهاد نظارتی بلند نمی‌شود؟


بنویسید مگر خودروی زیر 45 میلیون تومان مانده که خواسته‌اند قیمت‌گذاری بشود وقتی تمام خودروها را پیش‌فروش کرده‌اند صحبت کردن از قیمت‌گذاری بی‌معناست.


شرکت‌های تولید خودروی داخلی با هزاران میلیارد تومانی که پیش‌فروش کردند، چرا قطعات با کیفیت پایین از چین وارد و با برچسب تولید داخل روانه بازار می‌کنند؟! چرا دولت چند صد میلیارد سرمایه در گردش در اختیار آنها قرار می‌دهد؟ با پول‌های پیش‌فروش در کجا سرمایه‌گذاری کردند؟ ارز؟ طلا؟ بورس؟ یا...


سعید لیلاز که در فتنه 88 به عنوان متهم دستگیر و محکوم و زندانی شد چطور به منصب مدیر فروش ایران خودرو دیزل رسیده است؟ آیا از نظر قانونی منعی برای امثال ایشان نیست؟!


علی‌رغم هشدار رهبر معظم انقلاب و دیگر دلسوزان مبنی بر توجه به قشر ضعیف و حقوق‌بگیر ثابت، متأسفانه برخی از دولتی‌ها گویا از هرج و مرج و نارضایتی در جامعه خوششان می‌آید و هیچ نظارت جدی بر خلافکاری‌ها و گرانفروشی‌ها ندارند! رئیس سازمان برنامه و بودجه هم که فقط وعده سال آینده می‌دهد.


نمایندگان داعیه‌دار احقاق حق قشر کارگر مثل جلودارزاده و محجوب که در دولت‌های قبل تضییع حقوق کارگران را فریاد می‌زدند، چه شده که در این چند سال روزه سکوت گرفته‌اند؟ چرا در خصوص همسان‌سازی مستمری‌ بازنشستگان سخنی نمی‌گویند؟ سیاست‌زدگی تا چه حد؟


آقای رئیس‌جمهور بفرمایند چگونه ممکن است یک شخص هم بنیان‌گذار صنعت موشکی کشور و پیگیر این فن‌آوری دفاعی باشد و هم بگوید دنیا دنیای موشک نیست بلکه دنیای گفتمان است و نظام را از بابت بهره‌مندی از این سلاح بازدارنده مورد سرزنش قرار بدهد.


نسبت دادن ساخت موشک به شخص آقای هاشمی رفسنجانی از سوی آقای رئیس‌جمهور اگرچه کار درستی نبود ولی آقای روحانی با این بیان ناخواسته به درست بودن سیاست مقاومت به جای دیپلماسی منفعلانه دولت اعتراف کرد.


بی‌انصافی است که تلاش رزمندگان و دانشمندان در سخت‌ترین شرایط در صنعت موشکی، هوا و فضا، هسته‌ای، جنگ، انقلاب و... را منحصر در تلاش آقای هاشمی بدانیم و کسانی را که جانشان را در این راه دادند و به شهادت رسیدند نادیده انگاریم! البته ای کاش آقای روحانی کمی هم به ثمره تلاش خویش پرداخته و مواردی را ذکر می‌کردند و به جای این حرف‌ها می‌گفتند خودشان چه تدبیری برای مهار تورم، بیکاری، قاچاق دام و سوخت و... کرده‌اند.


شیادانی با قاچاق گوسفند به خارج و کسب درآمد زیاد، در تلاشند تا مردم را در خرید گوشت در مضیقه قرار دهند متولیان امر و دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی هشیار باشند.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
ثروت‌های بادآورده جماعت صاحب حقوق‌های نجومی موجب ظهور و گسترش طبقه نوکیسه مرفه با خوی فرعونی و اشرافی‌گری در جامعه شده است. این روحیه در ضمن ناهنجاری‌های اخلاقی، فسادهای اقتصادی زیادی را در پی داشته است برای حل این معضل باید به جد تدبیر کرد و الا این فرهنگ فاسد بخش‌های سالم جامعه را نیز به فساد خواهد کشید.


آشفتگی بازار، ساختگی و زیر سر افراد نفوذی در دولت برای عصبانی کردن مردم است. همه باید هوشیار باشیم و بتوانیم فتنه جدید را خنثی کنیم.


چرا باید در کشور بنزین به قیمت مفت در اختیار عده‌ای سرمایه‌دار قرار بگیرد و این سرمایه ملی را هزینه عیش و نوش دنیای خود بکنند و دود آن به چشم مردم برود.


وقتی در این دولت رآکتورهای هسته ای کشور را برای جلب اعتماد آمریکا سیمان گرفتند دلم به درد آمد چرا که با این کار در حقیقت دهان ملتی که شعار دادند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست را با سیمان پرکردند.


به رغم سنگ‌اندازی‌های مدیریت لیبرالی دولت موج جدید به میدان آمدن نخبگان و دانشمندان جوان کشور با هدف سرعت بخشیدن به پیشرفت‌های علمی کشور در راه است و جریان حق‌پیروز می‌شود.


اگر انتخابات مجلس استانی شود ما در آینده مجلس قبیله‌ای خواهیم داشت چرا که اکثر استان‌های کشور از طوایف و قبایل مختلف تشکیل شده و فردی به مجلس راه می‌یابد که افراد قبیله‌اش بیشتر باشد. از آن پس انتخاب افرادی که از قشر ضعیف جامعه و از شهرهای کوچک برگزیده می‌شوند محال خواهد بود.


هر زمان اصلاح طلبان به حکومت رسیده‌اند هم به نظام ضربه زده‌اند هم برای مردم مشکلات درست کرده‌اند. امیدواریم زمان باقی‌مانده از این دولت هرچه زودتر تمام بشود و ملت نفس راحتی بکشند.


دلیل اینکه آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست این است که حضور اصلاح‌طلبان در مراکز قدرت و ثروت را سرمایه خودشان در داخل ایران می‌دانند.


در این دولت هزینه شیمی‌درمانی بیماران سرطانی و داروهای خارجی طی یک سال گذشته چهار برابر شده است. باید معلوم شود 500 میلیون یورویی که از صندوق توسعه ملی برداشت شده در کجا مصرف کرده‌اند؟


یکی بچه گرگ می‌پرورید/ چو پرورده شد خواجه را بردرید. این حکایت لیبرال سرمایه‌داری است که دولتی‌های غرب‌زده امروز آن را در اقتصاد کشور به کار بسته‌اند و از این موجود بی‌رحم انتظار معجزه دارند. مسئولین از خواب بیدار بشوند.


دولت در رسیدگی به مشکلات مردم امتحان بدی داده است. حداقل مجلس و نمایندگان به گونه‌ای بودجه را ببندند که وضعیت معیشت مردم تا حدی بهبود پیدا کند و امید به زندگی‌ها برگردد.


مجلس و قوه قضائیه اعلام کنند آیا روند خصوصی‌سازی که دولت شروع کرده مورد تایید آنهاست یا خیر؟ چرا هیچ واکنشی از خود در این مورد نشان نمی‌دهند؟


به همت بسیج سازندگی تولید برق از نعمت خورشید در شهرهای کشور در حال گسترش است. این انرژی پاک کاملا مقرون به صرفه است و ضرورت دارد در مورد گسترش آن سرمایه‌گذاری بیشتری شود.


بیش از دو ماه است که در فرانسه مردم علیه سیاست‌های دولتمردان خود به خیابان‌ها آمده و در این راه کشته و زخمی و زندانی بسیاری داده‌اند ولی گویا چشم‌ها و گوش‌ها و زبان‌های سازمان حقوق بشر و سازمان ملل و دولت‌های اروپایی و آمریکایی کور، کر و گنگ هستند و اصلا انگار نه انگار که جنایت می‌شود. لیکن اگر بسیار کمتر از همین اتفاق در کشور ما رخ می‌داد علاوه بر حمایت‌های مالی و تسلیحاتی، همه‌جانبه از ناآرامی‌ها و حملات آنها به مراکز دولتی و نظام در گفتار، نوشتار و... به اصطلاح حقوق بشری حمایت می‌کردند و نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌بردند؟!


جناب ظریف! اگر زحمت نیست، جلوی اروپایی‌های بدعهد و خبیث کمی قاطع رفتار کنید تا هر روز یک کشور اروپایی دست چندم مثل لهستان برایمان گربه نرقصاند. به جای اینکه آنها پاسخگوی حمایت از منافقین جنایتکار باشند ما باید پاسخگوی هلاکت قاتلان باشیم و باج هم بدهیم؟!


تا به حال موگرینی به عنوان سخنگوی اتحادیه اروپایی دستگاه دیپلماسی ما را سرکار می‌گذاشت و حالا خانم سخنگو یک نفر را به عنوان سخنگوی خودش معرفی کرده تا مدتی دیگر همان روند را استمرار بخشد و دستگاه دیپلماسی ما به التماس ادامه دهد!


در سفر رئیس‌جمهور به گنبد از تمام شهرهای اطراف با اتوبوس جمعیت را طبق دستور استاندار و فرمانداران به گنبد منتقل کردند تا جمعیتی برای کف و سوت داشته باشند و جمعیت را زیاد نشان دهند!


خودروسازان کشور چرا خوشحال نباشند هم محصولات خود را تا 80 درصد گران کرده‌اند هم از صندوق توسعه ملی کمک می‌گیرند و حمایت می‌شوند و هم طلبکار شده‌اند که این کمک دیر شده است!


از سازمان حج و زیارت درخواست می‌کنم زمان سفرهای زیارتی به سوریه و عمره مفرده را به‌طور دقیق اعلام کنند.


اگر شب‌ها گذر کسی به تنهایی به بیمارستان بوعلی خیابان دماوند بیفتد به علت تاریکی حیاط بیمارستان قادر به رفتن به داخل بیمارستان نیست این در حالی است که فقط در یکی از صدها پارک‌ تهران یعنی پارک اندیشه در منطقه 7 شاید هزاران لامپ نصب شده است.


دولت مدعی تدبیر و قانون‌گرایی چند سال است یارانه من بازنشسته را صرفا به خاطر داشتن منزل شخصی قطع کرده است. پیگیری‌ها تا به حال نتیجه نداده است. آیا همه 78 میلیون یارانه بگیر فاقد منزل شخصی مسکونی هستند؟!


از شهرداری منطقه 14 درخواست می‌شود سطل‌ زباله‌ای با کمی فاصله از ایستگاه بزرگراه شهید محلاتی خیابان صاحب‌الزمان(عج) شمالی در نظر بگیرد. متاسفانه زباله‌های این محل درست در کنار ایستگاهی که مسافران منتظر سرویس و شرکت‌ واحدها هستند ریخته می‌شود و بوی تعفن آن مسافران را آزار می‌دهد.


مدت سه سال است که بیکارم و با دو فرزند خردسال در خانه دیگر توان تهیه مایحتاج اولیه آنان را هم ندارم. لطفا کمک کنید شغلی پیدا کنم.


شهرداری شهرری و باقرشهر نسبت به نظافت و رسیدگی به درختان بلوار نفت و خیابان‌های مجاور آن هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرند در نتیجه درختان قدیمی منطقه در شرف نابودی است درخواست داریم مشکل ما ساکنین را در این ستون درج کنید.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
قوه مجریه کشور به ویژه دستگاه دیپلماسی آیینه و تابلوی نظام است. مردم از قاب این تصویر، نظام را ارزیابی می‌کنند. رهبر معظم انقلاب در روز 19 دی به اشرافی‌گری لجام‌گسیخته اشاره فرمودند که هم موجب فساد داخلی و هم بدبینی ناظران خارجی به این نظام می‌شود. امید است مسئولان اجرایی با یک خط‌شکنی از آن دوری نمایند.


اشرافی‌گری در زمان وقوع انقلاب اسلامی به مفهوم طاغوتی‌گری بود. بنابراین بر اساس فرهنگ انقلاب اسلامی مسئولانی که به دنبال اشرافی‌گری هستند بر علیه مردم عمل می‌کنند و حضور این‌گونه افراد در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک زائده است که باید جراحی شود.


در اولین سال‌های دهه شصت وقتی عده‌ای امنیت داخلی کشور را با ترور و خرابکاری تهدید می‌کردند، برای مهار و مقابله با آنان بازرسی و گشت‌های مشهود شهری ایجاد شد. اکنون نیز شایسته است در جنگ اقتصادی امروز برای صیانت از معیشت مردم در مبارزه با فساد، گشت‌های اقتصادی و بازرسی متداوم از سوی متخصصین این حوزه در نهادهای دلسوز و مسئول امنیت اقتصاد نظام چون وزارت اطلاعات، دیوان محاسبات،‌ بازرسی کل کشور و... دایر شود تا موجب دلگرمی و آرامش مردم شود.


قیمت برخی از داروها و لوازم خانگی تا پنج برابر افزایش یافته است. کار مسئولان این شده که در رسانه‌ها حاضر شده و مشکل را به گردن یکدیگر بیندازند. بر فرض که با این بازی‌ها چند سال در قدرت بمانند برای آخرت خود چه فکری کرده‌اند؟


خبر سوءقصد به جان رئیس کل دادگستری مومن و قهرمان کهگیلویه و بویراحمد، می‌تواند زنگ خطری باشد برای کل سیستم و نظام ما که گروه‌های اشراف و مترف دست به شمشیر برده‌اند. باید با دقت و قاطعیت با این 4درصدی‌ها برخورد کرد و الا حوادث دیگری برای دستگاه قضایی خواهند آفرید تا دستگاه قضایی را به چالش بکشند.


آقای روحانی در سالگرد آقای هاشمی عنوان کرد، با دروغ نمی‌توان خادمان را از صحنه بیرون کرد. عرض می‌کنم در سال 92 عده‌ای نمی‌گویم با دروغ بلکه با نشان دادن کلید و وعده بهبود زندگی مردم بر سر کار آمدند ولی زندگی و سفره مردم را روز به روز کوچک‌تر کردند در حالی که وعده داده بودند کاری می‌کنند که مردم نیاز به گرفتن یارانه نداشته باشند! قول دادند که عزت را به پاسپورت ایرانی برگردانند ولی دیپلمات ما به اتهام تعرض به منافقین در بلژیک زندانی شد!... قول دادند سبد کالا را تا اول آذر به همه کسانی که مستحق دریافتند تحویل دهند ولی دی ماه هم رو به اتمام است ولی بسیاری از کسانی که مستحق‌تر از کارمند و بازنشسته‌ای که حداقل آب باریکه‌ای دارند هنوز دریافت نکرده‌اند مثل کارگران فصلی و ساختمانی!...


آقای رئیس‌جمهور مدعی است که آقای هاشمی گفته با توافق برجام هسته‌ای سایه جنگ از سر کشور برداشته شد. این حرف اساس و منطق درستی ندارد. به خاطر حضور ملت در صحنه است که آمریکایی‌ها به جنگ نظامی با ایران فکر نمی‌کنند. در ضمن تضاد و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران و ماهیت ضد ظلم آن تمامی ندارد.


این روزها اصلاح‌طلبان از آقای هاشمی رفسنجانی بت ساخته‌اند ولی روزگاری نه چندان دور همین جماعت اقدام به ترور شخصیت او کردند و ایشان را عالیجناب سرخ‌پوش نامیدند.


باعث تعجب است که رئیس‌جمهور در اولین سالگرد فوت آقای هاشمی رفسنجانی شرکت نکرد اما امسال در دومین سالگرد او شرکت و با سخنان حاشیه‌ساز، آرامش کشور را بر هم زد! البته این عادتی است که ظاهرا توان ترک آن را ندارند و هر از چندی آن را بروز می‌دهند.


رئیس‌جمهور در سالگرد آقای هاشمی گفت، وقتی برجام امضا شد آقای هاشمی گفتند سایه جنگ را از سر کشور برداشتید! عرض می‌کنم سایه جنگ را شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای، مدافعین حرم و امثال شهید تهرانی مقدم‌ها از سر کشور دور کردند. در ضمن مگر آقای هاشمی نگفت دنیای امروز دنیای مذاکره است نه موشک؟! پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم بود که خواهان نابودی رژیم اسرائیل کودک‌کش بود!


ملت باغیرت کشورمان باید افتخار کنند که طی این 40 سال دغدغه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ تمام نقشه‌ها و مکرهای خود را به کار بردند تا نظام نوپای انقلاب اسلامی را از پای درآورند ولی با عنایت حضرت حق و پشتیبانی ملت از ولایت و رهبری حکیم و فرزانه (چه امام راحل(ره) معمار انقلاب و چه خلف صالحش) هیچ غلطی نتوانستند بکنند و انقلاب اسلامی ریشه دوانید و به چهل سالگی تکامل رسیدو شاخه و برگ‌هایش چنان کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای را گرفته است که استکبار، در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن و نیجریه و... هم نتوانست هیچ غلطی بکند.


کشورهای غربی که جنگ را در سوریه شعله‌ور کردند پناهجویان مخالف حکومت قانونی سوریه را می‌پذیرند، تا در آینده با هدایت این اپوزیسیون علیه حکومت سوریه فشارهای سیاسی را به این کشور تحمیل کنند. درست همان رفتاری که چهل سال است با پذیرش جنایتکارانی مثل کلاهی عامل شهادت 72 نفر در هفتم تیر با جمهوری اسلامی ایران کردند و البته نتیجه‌ای هم نگرفتند.


اتحادیه اروپا نتوانست به حداقل تعهدات برجامی‌اش در قبال مردم ایران پایبند بماند. چه لزومی دارد که مسئولین دولتی آرزوی اروپایی‌ها برای افتتاح توطئه‌گرانه دفتر اتحادیه اروپا را پیگیر باشند؟


رفتار کنونی اروپایی‌ها با ملت بزرگ ایران در مورد برجام بدفرجام، واقعا توهین‌آمیز است. به این گستاخی اروپایی‌ها پایان بدهید.


هرگاه ناکارآمدی‌های دولت آشکار می‌شود فرافکنی‌های آقای روحانی و معاون اول دولت در رسانه‌ها اوج می‌گیرد مثلا در هنگام بدعهد‌های اروپا در قبال برجام به جای متهم کردن 5+1 درصدد اتهام زدن به نیروهای انقلابی هستند!


از نخست‌وزیر مالزی که مانع ورود ورزشکاران رژیم جعلی شد تشکر می‌کنم. ای کاش سران خائن کشورهای عربی یک جو غیرت داشتند و از او یاد می‌گرفتند و این قدر خود و کشورشان را به گاو شیرده استکبار تبدیل نمی‌کردند.


کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه به خاطر واگذاری این کارخانه به یک فرد متخلف آن هم به قیمت بسیار کم به خاک سیاه نشانده شده‌اند. چرا آقای علی مطهری نماینده مجلس در این مورد ورود پیدا نمی‌کند؟ چرا یقه دولتمردان را نمی‌گیرد؟ بنویسید وکیل دولت بودن هم حد و اندازه دارد.


تنها درآمد یک عده از هم‌وطنان فقط یارانه ماهیانه است. چرا دولت مبلغ 45 هزار تومان یارانه این عده را افزایش نمی‌دهد.


به دولت و مجلس پیشنهاد می‌کنم افزایش حقوق‌ها و احیانا افزایش یارانه‌ها را براساس تعدا اولاد در نظر بگیرند. قطعا کسانی که فرزند بیشتری دارند مخارجشان بیشتر از کسانی است که یا اولاد ندارند و یا کم دارند.


‌ چرا شورای شهر رفسنجان تابلوی خیابان شهید باهنر این شهر را حذف و نام دانش‌آموز را جایگزین کرده است؟ و نام کوچه‌ها را شماره‌گذاری نموده است. شهید باهنر افتخار این استان است. چرا باید نامش حذف شود؟


مسئولین کشور اگر فیلم گزارش قاچاق دام به اربیل عراق را از سیمای جمهوری اسلامی ندیده‌اند حتما ببینند و چاره‌ای بیندیشند. دشمن امنیت غذایی ما را نشانه رفته است. نباید بی‌تفاوت بود.


کشاورزان بی‌کار منطقه سیستان و بلوچستان تعدادی گاو و گوسفند نگهداری می‌کنند که بعد از پروار کردن‌شان، آنها را بفروشند و از این راه امرار معاش کنند. ولی برای تهیه علوفه ‌ارزان مشکل جدی دارند از دولت و مسئولین درخواست مساعدت داریم.



چرا وزارت امور خارجه ما این قدر رودربایستی با اروپاییان دارد؟ واقعاً چرا این قدر به دنبال جلب نظر این حامیان جنایتکاران عامل ترور هزاران نفر هستند؟ واسطگی برای فروش مواد شیمیایی به صدام کمترین جرم هلند است که باید در دادگاه بین‌المللی مورد قضاوت جهانی قرار گیرد. گویا پهن کردن فرش قرمز چه از سوی مجلس و چه از سوی دولت جلوی پای موگرینی‌ها آنها را متوهم ساخته است، اگر امروز برجام را پاره نکنیم فردا هزاران میلیارد متضرر خواهیم شد.


به درک واصل شدن کلاهی مزدور منافق و عامل بمب‌گذاری فاجعه 7 تیر که منجر به شهادت 72 تن از مردان خدا و مسئولین کشور در اول انقلاب شد سرنوشت محتوم همه مزدورانی خواهد بود که امروز در پناه کفار بر علیه نظام توطئه می‌کنند.


با خواندن خبر واکنش توییتری دولت آقای روحانی به بدعهدی اروپایی‌ها توصیه می‌کنم یک نفر جلوی عصبانیت آقای ظریف وزیر خارجه را بگیرد چرا که می‌ترسم ایشان کاری بکند که دنیا علیه ما متحد شود و کار دستمان بدهد!


اروپایی‌ها مدت 8 ماه است که دولت آقای روحانی را در انتظار نگه داشته‌اند. در این مدت نه تنها خبری از سامانه پولی نشد بلکه از سوی آن‌ها تحریم هم شدیم. چرا غرب‌زده‌ها به خودشان نمی‌آیند؟


اجداد ما نقل می‌کردند در جنگ جهانی دوم لهستانی‌هایی که در ایران بودند به واسطه کمک و محبت مردم ایران از مرگ حتمی نجات پیدا کردند. آنان اکنون فریب آمریکایی‌ها را خورده و درصدد برپایی کنفرانس علیه ایران و ایرانیان برآمده‌اند. چرا جواب محبت را به بدی می‌دهند؟ این سؤالی است که دیپلمات‌های ما باید به آنها تفهیم می‌کردند که نکردند.


در حالی که برخی کشورها به علت وادادگی دستگاه دیپلماسی کشورمان، اقدام به اخراج و بازداشت دیپلمات‌های ما می‌کنند، چرا وزیر امور خارجه اقدام مشابهی انجام نمی‌دهد تا دیگر کشورها جرأت چنین اقدام مشابهی نداشته باشند؟


دولتمردان لهستان هم از آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با برپایی نمایش مضحک علیه ایران تا می‌توانند عربستان این گاو شیرده را بدوشند. به آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان عرض می‌کنیم اگر در این چند سال سیاست منفعلانه را کنار می‌گذاشتند دشمنان چنین جسارتی پیدا نمی‌کردند و نیاز به توئیت زدن بی‌فایده امروز ایشان از راه دور نبود.


تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که هر اندازه دولتمردان نگاه و اعتمادشان به شیطان بزرگ و همپیمانانش بوده است به همان میزان ضربه خورده و تحقیر شده‌اند!


وقتی مسئولان و مدیران اشرافی از عهده اداره کشور و شهر برنمی‌آیند هنری نخواهند داشت جز این که بخواهند بابت عبور و تردد شهروندان از بعضی معابر مثل تونل‌ها و بزرگراه‌های داخل پایتخت عوارض بگیرند. تجربه ثابت کرده مدیران غیرانقلابی هم کار نمی‌کنند و هم برای نظام و مردم هزینه درست می‌کنند.


وقتی سیر از گرسنه خبر نداشته باشد همین می‌شود که روزنامه دولتی ایران برای خوش‌رقصی تیتر می‌زند برجام به نفع مردم تمام شده است. آیا گردانندگان این روزنامه خبر از بازار لجام‌گسیخته لوازم خانگی دارند برای تهیه چند قلم جهیزیه دخترم مجبور به گرفتن وام شدم ولی پول قیمت یک قلم بیشتر نمی‌شود.


مسئولیت افزایش قیمت 88 درصدی خودروهای دو شرکت سایپا و ایران خودرو با کیست؟ وکیل‌الدوله‌های مجلس و مسئولان امر در قوه مجریه دست به دست هم داده‌اند. چرا صدای هیچ دستگاه و نهاد نظارتی بلند نمی‌شود؟


بنویسید مگر خودروی زیر 45 میلیون تومان مانده که خواسته‌اند قیمت‌گذاری بشود وقتی تمام خودروها را پیش‌فروش کرده‌اند صحبت کردن از قیمت‌گذاری بی‌معناست.


شرکت‌های تولید خودروی داخلی با هزاران میلیارد تومانی که پیش‌فروش کردند، چرا قطعات با کیفیت پایین از چین وارد و با برچسب تولید داخل روانه بازار می‌کنند؟! چرا دولت چند صد میلیارد سرمایه در گردش در اختیار آنها قرار می‌دهد؟ با پول‌های پیش‌فروش در کجا سرمایه‌گذاری کردند؟ ارز؟ طلا؟ بورس؟ یا...


سعید لیلاز که در فتنه 88 به عنوان متهم دستگیر و محکوم و زندانی شد چطور به منصب مدیر فروش ایران خودرو دیزل رسیده است؟ آیا از نظر قانونی منعی برای امثال ایشان نیست؟!


علی‌رغم هشدار رهبر معظم انقلاب و دیگر دلسوزان مبنی بر توجه به قشر ضعیف و حقوق‌بگیر ثابت، متأسفانه برخی از دولتی‌ها گویا از هرج و مرج و نارضایتی در جامعه خوششان می‌آید و هیچ نظارت جدی بر خلافکاری‌ها و گرانفروشی‌ها ندارند! رئیس سازمان برنامه و بودجه هم که فقط وعده سال آینده می‌دهد.


نمایندگان داعیه‌دار احقاق حق قشر کارگر مثل جلودارزاده و محجوب که در دولت‌های قبل تضییع حقوق کارگران را فریاد می‌زدند، چه شده که در این چند سال روزه سکوت گرفته‌اند؟ چرا در خصوص همسان‌سازی مستمری‌ بازنشستگان سخنی نمی‌گویند؟ سیاست‌زدگی تا چه حد؟


آقای رئیس‌جمهور بفرمایند چگونه ممکن است یک شخص هم بنیان‌گذار صنعت موشکی کشور و پیگیر این فن‌آوری دفاعی باشد و هم بگوید دنیا دنیای موشک نیست بلکه دنیای گفتمان است و نظام را از بابت بهره‌مندی از این سلاح بازدارنده مورد سرزنش قرار بدهد.


نسبت دادن ساخت موشک به شخص آقای هاشمی رفسنجانی از سوی آقای رئیس‌جمهور اگرچه کار درستی نبود ولی آقای روحانی با این بیان ناخواسته به درست بودن سیاست مقاومت به جای دیپلماسی منفعلانه دولت اعتراف کرد.


بی‌انصافی است که تلاش رزمندگان و دانشمندان در سخت‌ترین شرایط در صنعت موشکی، هوا و فضا، هسته‌ای، جنگ، انقلاب و... را منحصر در تلاش آقای هاشمی بدانیم و کسانی را که جانشان را در این راه دادند و به شهادت رسیدند نادیده انگاریم! البته ای کاش آقای روحانی کمی هم به ثمره تلاش خویش پرداخته و مواردی را ذکر می‌کردند و به جای این حرف‌ها می‌گفتند خودشان چه تدبیری برای مهار تورم، بیکاری، قاچاق دام و سوخت و... کرده‌اند.


شیادانی با قاچاق گوسفند به خارج و کسب درآمد زیاد، در تلاشند تا مردم را در خرید گوشت در مضیقه قرار دهند متولیان امر و دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی هشیار باشند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
فرانسه باز هم علیه برنامه فضایی ایران موضعگیری کرد
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به پرتاب ماهواره «پیام» توسط ایران واکنش نشان داد و هم نوا با مواضع آمریکا پرتاب ماهواره توسط ایران را محکوم کرده است.

تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

وزارت خارجه فرانسه در ادامه مواضع ضد ایرانی این کشور، امروز چهارشنبه علیه برنامه فضایی ایران و پرتاب اخیر ماهواره موضعگیری کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه امروز چهارشنبه به پرتاب ماهواره «پیام» توسط ایران واکنش نشان داد و این اقدام ایران را به شدت محکوم کرده است.

روز سه شنبه (دیروز) «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات ایران از پرتاب این ماهواره به فضا توسط ایران خبر داده بود.

البته این مقام ایرانی اعلام کرد: ماهواره‌بر با طی دو مرحله موفق، در مرحله سوم به سرعت کافی نرسید و "پیام" در مدار آرام نگرفت. متاسفانه در لحظه آخر ماهواره در مدار قرار نگرفت .

به گزارش رویترز، «اگنس ون درمول» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه ضمن محکوم کردن پرتاب ماهواره پیام ادعا کرد: «برنامه موشکی ایران، منبعی برای نگرانی جامعه بین‌الملل است».

وی همچنین مدعی شد: «ما از ایران می‌خواهیم آزمایش‌های جدید موشک بالستیک که برای داشتن توانایی حمل کلاهک هسته‌ای طراحی شده‌اند، از جمله ماهواره‌برهای فضایی را انجام ندهد و ایران را به احترام گذاشتن به تعهداتش در قبال قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل فرا می‌خوانیم».

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه جمعه ۲۲ دی ماه هم از ایران خواسته بود که «هرچه سریع‌تر تمام فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک را متوقف کند».

ون‌درمول با ادعای اینکه برنامه موشکی ایران با قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل همخوانی ندارد، مدعی شده بود: «از ایران می‌خواهیم که فوراً تمام فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک را که می‌توانند سلاح هسته‌ای حمل کنند متوقف نماید؛ که این شامل آزمایش‌های فناوری موشکی بالستیک نیز می‌شود.»

ادعاهای فرانسه علیه برنامه فضایی و موشکی ایران، درروزهای گذشته با استقبال و خرسندی مقام‌های آمریکایی مواجه شده است.

مقام‌های ایران ضمن رد مواضع آمریکا و فرانسه، اعلام کرده که برنامه فضایی ایران هیچ ارتباطی به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل ندارد و برنامه موشکی این کشور هم برنامه‌ای دفاعی است.

فارس

در پاسخ به سخنگوی بی ادب وزارت امور خارجه فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار
درپاسخ به وزیردفاع فرانسه جنایتکار
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان
رزمنده ایرانی خطاب به وزیردفاع فرانسه: دستان شما به خون مردم سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان آغشته است.
وزیردفاع بی ادب فرانسه یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
سازمان های بین المللی خیانتکاردهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.
ازنهاد های بین المللی می خواهیم که دهان سگ هارشان را درپاریس ببندند.
فرانسه جنایتکار شماره یک به همراه ائتلاف آمریکایی از تروریست های داعش درسوریه وعراق کمک، حمایت وپشتیبانی می کند.
داعش های فرانسه ازسال 2001 تاکنون درسوریه وعراق چه کنند؟
مردم دنیا ازکمک، حمایت وپشتیبانی فرانسه به گروهک تروریستی منافقین آگاه است.
وزیر دفاع فرانسه متهم به حمایت ازگروهک تروریستی منافقین درپاریس است.
دست گروهک تروریستی منافقین وزیردفاع فرانسه دریک کاسه است.
فرانسه با داعش همدست است.
فرانسه با داعش هماهنگ است.
مبارزه فرانسه جنایتکار، دفاع ازاسلام است.
پاریس ازداعش حمایت نظامی می کند.
پاریس تروریست پروراست!
وزیردفاع بی ادب فرانسه ژاندارم ایران و منطقه نیست که بخواهد برای دیگران تعیین تکلیف کند.
هیچ کشوری جنایتکارنمی تواند برای ایران شرط و شروط تعیین کند.
ادعای یک رزمنده ایرانی: فرانسه، آمریکا، انگلیس، عربستا سعودی، امارات، واسرائیل مسئول جنایت های درجنگ سوریه هستند.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ فرانسه جنایتکارباید سیلی بخورد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید؛ببینید دشمن چقدرروی موشک حساس است.
برد موشک های ما هیچ ربطی به وزیردفاع فرانسه جنایتکارندارد.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازنمی گیرد.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازنمی گیرد.
اهل جنگ نیستیم اما اگر کسی دست درازی کند دستش قطع می کند.
حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها مورد حمایت فرانسه ومتحدانش سیلی مستقیم نظام به تروریست ها وحامیانشان بود.
حمله موشکی ایران پیام به آمریکا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بود.
عملیات موشکی ایران، پیام به آمریکا ومتحدانش بود.
هشداریک رزمنده ایرانی به وزیردفاع فرانسه ومتحدان عربی جنایتکار و به ویژه رژیم صهیونیستی
اگر کسی اقدامی علیه ایران انجام دهد محوخواهد شد.
ایران انتقام خون شهدای حمله تروریستی تهران و اهواز را می گیرد.
ایران ازعاملان حمله تروریستی اخیردراهواز انتقام می گیرد.
فرانسه فرقی با گروهگ تروریستی منافقین ندارد.
فرانسه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
فرانسه و گروهک تروریستی منافقین برای ما یکی هستند.
فرانسه وگروه تروریستی داعش برای ما یکی هستند.
فرانسه فرقی با داعش ندارد.
برای اثبات کمک، حمایت وپشتیبانی همه جانبه فرانسه به گروهک تروریستی منافقین وصدام اسناد زیادی وجود دارد.
مردم ایران جنایات فرانسه را فراموش نمی کنند.
دربرابراشغالگری فرانسه سکوت نمی کنیم.
چه کسانی گروهک تروریستی منافقین را به وجود آوردند؟ سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه ومتحدانش! فرانسه جنایتکارازحمایت گروهک تروریستی منافقین دست نخواهد کشید.
فرانسه جنایتکارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
فرانسه جنایتکار درپاریس گروهک تروریستی منافقین مدیریت می کند.
ارتباط فرانسه جنایتکار با گروهک تروریستی منافقین آشکاراست.
پاریس بهشت برای گروهگ تروریستی منافقین تبدیل شده است.
فرانسه شریک مستقیم گروهک تروریستی منافقین است.
سیاست های بی شرمانه، نادرست و غلط فرانسه جنایتکارخسارت زیادی به ملت ایران زده است.
آنچه امروز درسوریه، لنبان، فلسطین، غزه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان دیده می شود ومنعکس کننده جنایات فرانسه است.
چرا فرانسه جنایتکار کاری به گروهک تروریستی منافقین ندارد؟
فرانسه جنایتکارگروهک تروریستی درپاریس وعراق را اداره می کند.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند؟ سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه ومتحدانش!
فرانسه جنایتکار ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
فرانسه جنایتکار ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
بمب ساخت فرانسه برسرمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن!
فرانسه مرتکب جنایت جنگی دریمن وسوریه شده است.
فرانسه مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
پشتیبانی نظامی فرانسه ازداعش و گروه های تروریستی درسوریه شرم آوراست.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل درپی نجات داعش وگروه های تروریستی درسوریه هستند.
اوضاع یمن بسیاری نگران کننده است چرا وزیردفاع بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت فرانسه درک نمی و تاکنون نمی فهمد.
اوضاع نوارغزه بسیاری نگران کننده است چرا وزیردفاع بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه درک نمی و تاکنون نمی فهمد.
اوضاع فلسطین بسیاری نگران کننده است چرا وزیردفاع بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت فرانسه درک نمی و تاکنون نمی فهمد.
فرانسه جنایتکار مانند آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم است ولی درحقیقت فرانسه جنایتکار ازتروریسم درافغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن ومنطقه حمایت می کند.
مقامات بی ادب فرانسه جنایتکار به دروغ شعارمبارزه با تروریسم سرمی دهند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
شما تروریسم را به وجود آوردید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
شما القاعده را به وجود آوردید
گروهک تروریستی منافقین را شما ایجاد کردید.
شما گروهک تروریستی منافقین را به وجود آوردید.
طالبان را شما ایجاد کردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
داعش را شما ایجاد کردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
شما جبهه النصره را به وجود آوردید.
مخالفان سوری را شما ایجاد کردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شورشیان سوریه را شما ایجاد کردید.
شما شورشیان سوریه را به وجود آوردید.
گروه تروریستی تکفیری را شما ایجاد کردید.
شما گروه تروریستی را به وجود آوردید.
گروه های تروریستی را شما ایجاد کردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
تروریست های خاورمیانه را شما ایجاد کردید.
شما تروریست های خاورمیانه را به وجود آوردید.
دوستان فرانسه حامی داعش هستند.
فرانسه بسیاری خطرناک تراز داعش است.
فرانسه ازتکفیری ها بدتراست.
فرانسه ازتروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کند.
فرانسه ژاندارم منطقه نیست که بخواهد برای دیگران تعیین تکلیف کند.
حامیان تروریسم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند.
فرانسه جنایتکارعامل اصلی رنج کودکان فلسطینی و یمنی است.
فرانسه با گروهک تروریستی منافقین مهربان است.
وزیردفاع بی ادب فرانسه پای خود را از گلیمش درازترکرد.
آمریکا وفرانسه گروهگ تروریستی منافقین را ایجاد کردند.
حضورفرانسه درسوریه غیرقانونی است.
وزیردفاع فرانسه به علت جنایات جنگی درسوریه ویمن باید محاکمه شود.
فرانسه اصلی ترین کننده سلاح ائتلاف عربستان درجنگ یمن است.
فرانسه اصلی ترین کننده سلاح داعش و گروه های تروریستی درجنگ سوریه است.
سخنان وزیردفاع بی ادب فرانسه شرم آوربود.
وزیر دفاع فرانسه جنایتکار باید رسما ازایران عذاخواهی کند.
دست فرانسه به خون مردم ایران آغشته است.
رزمنده ایرانی خطاب به وزیردفاع فرانسه: دستان شما به خون مردم سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان آغشته است.
ارزمنده ایرانی: دست فرانسه، گروهک تروریستی منافقین و آمریکا به خون آغشته است.
رزمنده ایرانی: وزیردفاع فرانسه دشمن میلیون ها نفراز مردم ایران است.

درپاسخ به اتهامات عربستان جنایتکارعلیه کشورمان
درپاسخ به اتهامات بحرین جنایتکارعلیه کشورمان
پاسخ دندان شکن رزمنده ایرانی به عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکار
پاسخ کوبنده رزمنده ایرانی به عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکار
هر کس به ارزش‌ها و سپاه حمله کند با جواب قاطع روبرو خواهد شد
پاسخ ایران به تهدیدهای دشمن سخت و قاطع خواهد بود
مردم جواب دندان شکنی به عربستان جنایتکار و رژیم جنایتکارآل سعود دیکتاتورآن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می کنند.
مردم جواب دندان شکنی به بحرین جنایتکار و رژیم جنایتکارآل خلیفه دیکتاتورآن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می کنند.
کشتارغیرنظامیان یمنی درجنگ چهار ساله بی پاسخ نخواهد ماند.
عربستان ومتحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله هوایی، دریایی و زمینی به یمن حمله کردند؟ قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی!
عربستان ومتحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله هوایی، دریایی و زمینی به یمن حمله کردند؟ قانون جنگل حقوق بشراروپایی!
عربستان ومتحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله هوایی، دریایی و زمینی به یمن حمله کردند؟ قانون جنگل حقوق بشرسازمان مللی!
حمله عربستان به همراه بحرین به یمن، اجرای قانون جنگل ریاض وبحرین بوده است.
آل سعود سگ زنجیری کاخ سفید است.
آل خلیفه سگ زنجیری کاخ سفید است.
رزمنده ایرانی بار دیگرعربستان سعودی را به بمباران، قتل عام، نسل کشی وکشتارغیرنظامیان یمی ها متهم کرد.
دولت نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت بحرین جنایتکارحامی جنایات جنگی عربستان جنایتکار دریمن است.
این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، عراق، یمن ومنطقه به مستقیم وغیرمستقیم توسط عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار واسرائیل جنایتکار به سرکردگی آمریک جنایتکارا قتل عام می شوند.
سعودی ها با پشتیبانی بحرین جنایت می کنند.
جنایت سعودی ها وبحرینی ها تحت نظرآمریکا، غرب و سازمان های بین المللی!
آمریکایی ها جنایتکار دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
آمریکایی ها جنایتکار دهان سگ هارشان را درریاض ببندند.
آمریکایی ها جنایتکار دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را درریاض ببندند.
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از واشنگتن می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از کاخ سفید می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از واشنگتن می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از کاخ سفید می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
آل سعود نوکرآمریکا درمنطقه است.
آل سعود سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی است.
آل خلیفه نوکرآمریکا درمنطقه است.
آل خلیفه سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی است.
عربستان فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
عربستان سعودی را مانند رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت نمی شنایسم.
بحرین فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
بحرین را مانند رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم.
آمریکا، عربستان سعودی، بحرین، امارات، رژیم صهیونیستی، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی جیش الظلم، تکفیری، اشرار، گروهگ تروریستی منافقین، داعش، جببه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، گروه های تروریستی، گروهک تکفیری صهیونیستی داعش وتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان برای یکی هستند.
عربستان فرقی با داعش نداردو
عربستان سعودی را به جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم.
بحرین فرقی با داعش ندارد.
بحرین را به جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم.
رزمنده ایرانی عربستان سعودی را به دروغگویی متهم کرد.
عربستان دیکتاتوری است که به قانون احترام نمی گذارد.
حاکمان عربستان دیکتاتورهستند وهیچ احترامی برای قانون قائل نیستند.
رژیم جنایتکارآل سعود یک دیکتاتوراست احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
رزمنده ایرانی بحرین را به دروغگویی متهم کرد.
بحرین دیکتاتوری است که به قانون احترام نمی گذارد
حاکمان بحرین دیکتاتورهستند وهیچ احترامی برای قانون قائل نیستند
رژیم جنایتکارآل خلیفه یک دیکتاتوراست احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
عربستان وبحرین همچنان حامی تروریسم هستند.
داعش عربستان یکی هستند.
داعش وبحرین یک هستند.
آل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
آل خلیفه مررج اسلام آمریکایی است.
دربرابراشغالگری عربستان سکوت نمی کنیم.
دربرابراشغالگری بحرین سکوت نمی کنیم.
نیروهای حیوان وحشی آل خلیفه با حمایت آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه بحرین حمله می کنند و همه همچنان نیزادامه دارد. ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت بحرین جنایتکار مانند سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار، عربستان جنایتکار واسرائیل درک نمی کنند و نمی فهمند وتاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند شرم آوراست.
آل سعود پایش را ازگلیمش درازترکرده است. عربستان جنایتکارحق دخالت درامور داخلی را ندارد.
آل خلیفه پایش را ازگلیمش درازترکرده است. بحرین جنایتکارحق دخالت درامورداخلی ایران را ندارد.
عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکار همره با جند کشورجنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایتکاردریمن آدم می کشند، عربستان جنایتکار و بحرین بحرین جنایتکاردنبال محکوم کردن ایران است.
رفتارعربستان جنایتکاردراین زمینه شرم است.
رفتاربحرین جنایتکاردراین زمینه شرم است.
بحرین جنایتکار به همراه عربستان جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار درامورداخلی کشورهای عربی و... مداخله می کند.
بحرین جنایتکار به همراه عربستان جنایتکاربا حمایت آمریکا جنایتکار با بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ جنایات را انجام می دهد.
ریاض دیکتاتوری است مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی که به حقوق دیگران تاکنون احترام نمی گذارد.
بحرین دیکتاتوری است مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی که به حقوق دیگران تاکنون احترام نمی گذارد.
دلارنجس سعودی ها جنایتکاردهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است.
دلارنجس بحرینی ها جنایتکاردهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است..
کاری می کنیم عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکارپشیمان شوند.
با عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکارمثل خودشان رفتارمی کنیم.
بحرین درجنایت های سعودی ها شریک است.
بحرین شریک جرم جنایات وحشیانه وحشس گری وغیرانسانی سعودی ها دریمن ومنطقه است.
دولت بحرین شریک ریخته شدن خون یمنی ها است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست بحرین درکاراست.
سکوت دربرابر جنایت ازخود جنایت بدتراست.
اقدام بحرین علیه یمنی ها جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
بحرین مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت دریمن شده است.
آل خلیفه ازدایره اسلام خارج است.
ال خلیفه مانند آل سعود ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان ، مسلمانان وبشریت است.
بحرین، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
مبارزه با بحرین، دفاع ازاسلام است.
مبارزه با عربستان، دفاع ازاسلام است.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رسد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
مردم ایران جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش را فراموش نمی کنند.
سعودی ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در یمن هستند.
بحرینی ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در یمن هستند.
ریاض دیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن سرپوش بگذارد.
اجازه دخالت درامورداخلی خود را نمی دهیم.
حاکمیت ایران ایران خط قرمزماست و نمی پذیریم هیچ طرفی مانند سران حیوان وحشی عربستان وبحرین درحاکمیت ایران کنند.
عربستان ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
دخالت عربستان جنایتکار به سپاه برای عربستان سعودی گران تمام می شود.
دخالت بحرین جنایتکار به سپاه برای عربستان سعودی گران تمام می شود
عربستان جنایتکار به ارزش‌ها و سپاه دخالت ومداخله کند با جواب قاطع روبرو خواهد شد.
بحرین جنایتکار به ارزش‌ها و سپاه دخالت ومداخله کند با جواب قاطع روبرو خواهد شد.
عربستان جنایتکار و بحرین جنایتکار درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه وجهان نقش دارند.
عربستان بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
عربستان سعودی بزرگترین کشورحامی تروریسم درجهان است.
عربستان بحرین عامل ایجاد ناامنی درمنطقه است.
عربستان تا مدت ها ازتروریسم، القاعده، گروهگ تروریستی جیش الظلم، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد، گروه های تروریستی وتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کرد.
عربستان درحمایت ازتروریسم تاریخ طولانی دارد.
عربستان ازتروریسم درسراسرجهان حمایت می کند.
سعودی ها جنایتکار و بحرینی ها دوست ما نیستند، آنها ازافراط گرایی درسراسردرسراسرجهان حمایت مالی می کنند. آنها بدترین نمونه درزمینه تقویت تروریست هستند.
عربستان درشرق کشور و درخاک پاکستان به گروهک تروریستی جیش الظلم، تکفیری واشرارکمک می کند.
رزمنده ایرانی روز چهارشنبه 2 آبان 1397عربستان را ازحمایت ازگروهک تروریستی جیش الظلم، تکفیری و اشرارمتهم کرد.
که کمک های مالی واطلاعاتی دراختیارگروهک تروریستی جیش الظلم وتکفیری واشرار درشرق این کشورقرارمی دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
عربستان مدت ها منبع تامین مالی تروریسم بوده است.
عربستان وبحرین درباره حادثه تروریستی میرجاوه، تهران، اهواز و... مسئول و باید پاسخگو باشند.
سعودی ها جنایتکاراسپانسر تروریسم درایران هستند.
عربستان حامی گروه های تروریستی درمنطقه است.
عربستان سعودی حامی مالی تروریست ها است.
عربستان عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.
انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را می گیریم.
جنایت های ائتلاف امرعربستان کمترازداعش نیست.
دشمن شماره یک همه ما عربستان جنایتکاراست.
عربستان عامل اصلی تامین کننده مالی گروه های افراطی منطقه است.
مردم دنیا نگران نقش عربستان ومتحدانش درتامین مالی تروریسم درسراسرجهان هستند.
عربستان 50 هزارنظامی بحرینی به یمن اعزام کرد.
بحرین به عربستان برای جنایت دریمن پاداش می دهد.
عربستان به همراه بحرین دریمن آدم می کشد.
رژیم جنایتکارآل سعود دیکتاتور و رژیم جنایتکارآل خلیفه دیکتاتور یک هدف را دنبال می کنند.
سعودی ها جنایتکارازکاری که درفاجعه منا انجام دادند پشیمان می شوند.
آلسعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد/ از خون شهدای منا نمیگذریم
عربستان جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامورکشور باشد.
بحرین جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامورکشور باشد
شجره خبیثه ملعونه آلسعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد
رژیم جنایتکارمسلمان کش آل سعود دیکتاتور لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد ازخون شهدای نمی گذریم.
ایران توانایی مقابله آمریکا، عربستان و اسرائیل را دارد.
سپاه باید پاسخ دندان شکنی به عربستان سعودی به دهد.
هرجای عربستان را بخواهیم بمباران می کنیم.
بحرین جنایتکار هم باید رفتارش را اصلاح کند.
بحرین باید ازملت ایران عذرخواهی کند.
مدعیان مبارزه با تروریسم از تروریست ها حمایت می کنند.
متاسفانه گروه های تروریستی امروز از سوی کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم، حمایت می شوند.
عربستان سعودی کشور شماره یک تروریست است.
بر خلاف ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی کشور شماره یک تروریست در جهان است.
عربستان سعودی عملیات در ایران را از تروریست ها مطالبه کرده است + فیلم
اگر اقدامات ایران نبود امروز سوریه و بغداد دست سعودی ها، بحرینی ها وصهیونیست ها بود.

در پاسخ به وزارت امور خارجه فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی
درپاسخ به وزیردفاع فرانسه جنایتکار
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان
رزمنده ایرانی خطاب به وزیردفاع فرانسه: دستان شما به خون مردم سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان آغشته است.
وزیردفاع بی ادب فرانسه یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
سازمان های بین المللی خیانتکاردهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.
ازنهاد های بین المللی می خواهیم که دهان سگ هارشان را درپاریس ببندند.
فرانسه جنایتکار شماره یک به همراه ائتلاف آمریکایی از تروریست های داعش درسوریه وعراق کمک، حمایت وپشتیبانی می کند.
داعش های فرانسه ازسال 2001 تاکنون درسوریه وعراق چه کنند؟
مردم دنیا ازکمک، حمایت وپشتیبانی فرانسه به گروهک تروریستی منافقین آگاه است.
وزیر دفاع فرانسه متهم به حمایت ازگروهک تروریستی منافقین درپاریس است.
دست گروهک تروریستی منافقین وزیردفاع فرانسه دریک کاسه است.
فرانسه با داعش همدست است.
فرانسه با داعش هماهنگ است.
مبارزه فرانسه جنایتکار، دفاع ازاسلام است.
پاریس ازداعش حمایت نظامی می کند.
پاریس تروریست پروراست!
وزیردفاع بی ادب فرانسه ژاندارم ایران و منطقه نیست که بخواهد برای دیگران تعیین تکلیف کند.
هیچ کشوری جنایتکارنمی تواند برای ایران شرط و شروط تعیین کند.
ادعای یک رزمنده ایرانی: فرانسه، آمریکا، انگلیس، عربستا سعودی، امارات، واسرائیل مسئول جنایت های درجنگ سوریه هستند.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ فرانسه جنایتکارباید سیلی بخورد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید؛ببینید دشمن چقدرروی موشک حساس است.
برد موشک های ما هیچ ربطی به وزیردفاع فرانسه جنایتکارندارد.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازنمی گیرد.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازنمی گیرد.
اهل جنگ نیستیم اما اگر کسی دست درازی کند دستش قطع می کند.
حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها مورد حمایت فرانسه ومتحدانش سیلی مستقیم نظام به تروریست ها وحامیانشان بود.
حمله موشکی ایران پیام به آمریکا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بود.
عملیات موشکی ایران، پیام به آمریکا ومتحدانش بود.
هشداریک رزمنده ایرانی به وزیردفاع فرانسه ومتحدان عربی جنایتکار و به ویژه رژیم صهیونیستی
اگر کسی اقدامی علیه ایران انجام دهد محوخواهد شد.
ایران انتقام خون شهدای حمله تروریستی تهران و اهواز را می گیرد.
ایران ازعاملان حمله تروریستی اخیردراهواز انتقام می گیرد.
فرانسه فرقی با گروهگ تروریستی منافقین ندارد.
فرانسه هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
فرانسه و گروهک تروریستی منافقین برای ما یکی هستند.
فرانسه وگروه تروریستی داعش برای ما یکی هستند.
فرانسه فرقی با داعش ندارد.
برای اثبات کمک، حمایت وپشتیبانی همه جانبه فرانسه به گروهک تروریستی منافقین وصدام اسناد زیادی وجود دارد.
مردم ایران جنایات فرانسه را فراموش نمی کنند.
دربرابراشغالگری فرانسه سکوت نمی کنیم.
چه کسانی گروهک تروریستی منافقین را به وجود آوردند؟ سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه ومتحدانش! فرانسه جنایتکارازحمایت گروهک تروریستی منافقین دست نخواهد کشید.
فرانسه جنایتکارهیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
فرانسه جنایتکار درپاریس گروهک تروریستی منافقین مدیریت می کند.
ارتباط فرانسه جنایتکار با گروهک تروریستی منافقین آشکاراست.
پاریس بهشت برای گروهگ تروریستی منافقین تبدیل شده است.
فرانسه شریک مستقیم گروهک تروریستی منافقین است.
سیاست های بی شرمانه، نادرست و غلط فرانسه جنایتکارخسارت زیادی به ملت ایران زده است.
آنچه امروز درسوریه، لنبان، فلسطین، غزه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان دیده می شود ومنعکس کننده جنایات فرانسه است.
چرا فرانسه جنایتکار کاری به گروهک تروریستی منافقین ندارد؟
فرانسه جنایتکارگروهک تروریستی درپاریس وعراق را اداره می کند.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند؟ سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه ومتحدانش!
فرانسه جنایتکار ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
فرانسه جنایتکار ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
بمب ساخت فرانسه برسرمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن!
فرانسه مرتکب جنایت جنگی دریمن وسوریه شده است.
فرانسه مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
پشتیبانی نظامی فرانسه ازداعش و گروه های تروریستی درسوریه شرم آوراست.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل درپی نجات داعش وگروه های تروریستی درسوریه هستند.
اوضاع یمن بسیاری نگران کننده است چرا وزیردفاع بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت فرانسه درک نمی و تاکنون نمی فهمد.
اوضاع نوارغزه بسیاری نگران کننده است چرا وزیردفاع بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه درک نمی و تاکنون نمی فهمد.
اوضاع فلسطین بسیاری نگران کننده است چرا وزیردفاع بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت فرانسه درک نمی و تاکنون نمی فهمد.
فرانسه جنایتکار مانند آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون مدعی مبارزه با تروریسم است ولی درحقیقت فرانسه جنایتکار ازتروریسم درافغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن ومنطقه حمایت می کند.
مقامات بی ادب فرانسه جنایتکار به دروغ شعارمبارزه با تروریسم سرمی دهند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
شما تروریسم را به وجود آوردید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
شما القاعده را به وجود آوردید
گروهک تروریستی منافقین را شما ایجاد کردید.
شما گروهک تروریستی منافقین را به وجود آوردید.
طالبان را شما ایجاد کردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
داعش را شما ایجاد کردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
شما جبهه النصره را به وجود آوردید.
مخالفان سوری را شما ایجاد کردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شورشیان سوریه را شما ایجاد کردید.
شما شورشیان سوریه را به وجود آوردید.
گروه تروریستی تکفیری را شما ایجاد کردید.
شما گروه تروریستی را به وجود آوردید.
گروه های تروریستی را شما ایجاد کردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
تروریست های خاورمیانه را شما ایجاد کردید.
شما تروریست های خاورمیانه را به وجود آوردید.
دوستان فرانسه حامی داعش هستند.
فرانسه بسیاری خطرناک تراز داعش است.
فرانسه ازتکفیری ها بدتراست.
فرانسه ازتروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کند.
فرانسه ژاندارم منطقه نیست که بخواهد برای دیگران تعیین تکلیف کند.
حامیان تروریسم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند.
فرانسه جنایتکارعامل اصلی رنج کودکان فلسطینی و یمنی است.
فرانسه با گروهک تروریستی منافقین مهربان است.
وزیردفاع بی ادب فرانسه پای خود را از گلیمش درازترکرد.
آمریکا وفرانسه گروهگ تروریستی منافقین را ایجاد کردند.
حضورفرانسه درسوریه غیرقانونی است.
وزیردفاع فرانسه به علت جنایات جنگی درسوریه ویمن باید محاکمه شود.
فرانسه اصلی ترین کننده سلاح ائتلاف عربستان درجنگ یمن است.
فرانسه اصلی ترین کننده سلاح داعش و گروه های تروریستی درجنگ سوریه است.
سخنان وزیردفاع بی ادب فرانسه شرم آوربود.
وزیر دفاع فرانسه جنایتکار باید رسما ازایران عذاخواهی کند.
دست فرانسه به خون مردم ایران آغشته است.
رزمنده ایرانی خطاب به وزیردفاع فرانسه: دستان شما به خون مردم سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، منطقه وجهان آغشته است.
ارزمنده ایرانی: دست فرانسه، گروهک تروریستی منافقین و آمریکا به خون آغشته است.
رزمنده ایرانی: وزیردفاع فرانسه دشمن میلیون ها نفراز مردم ایران است


درپاسخ به اتهامات عربستان جنایتکارعلیه کشورمان
درپاسخ به اتهامات بحرین جنایتکارعلیه کشورمان
پاسخ دندان شکن رزمنده ایرانی به عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکار
پاسخ کوبنده رزمنده ایرانی به عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکار
هر کس به ارزش‌ها و سپاه حمله کند با جواب قاطع روبرو خواهد شد
پاسخ ایران به تهدیدهای دشمن سخت و قاطع خواهد بود
مردم جواب دندان شکنی به عربستان جنایتکار و رژیم جنایتکارآل سعود دیکتاتورآن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می کنند.
مردم جواب دندان شکنی به بحرین جنایتکار و رژیم جنایتکارآل خلیفه دیکتاتورآن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می کنند.
کشتارغیرنظامیان یمنی درجنگ چهار ساله بی پاسخ نخواهد ماند.
عربستان ومتحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله هوایی، دریایی و زمینی به یمن حمله کردند؟ قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی!
عربستان ومتحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله هوایی، دریایی و زمینی به یمن حمله کردند؟ قانون جنگل حقوق بشراروپایی!
عربستان ومتحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله هوایی، دریایی و زمینی به یمن حمله کردند؟ قانون جنگل حقوق بشرسازمان مللی!
حمله عربستان به همراه بحرین به یمن، اجرای قانون جنگل ریاض وبحرین بوده است.
آل سعود سگ زنجیری کاخ سفید است.
آل خلیفه سگ زنجیری کاخ سفید است.
رزمنده ایرانی بار دیگرعربستان سعودی را به بمباران، قتل عام، نسل کشی وکشتارغیرنظامیان یمی ها متهم کرد.
دولت نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت بحرین جنایتکارحامی جنایات جنگی عربستان جنایتکار دریمن است.
این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، عراق، یمن ومنطقه به مستقیم وغیرمستقیم توسط عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار واسرائیل جنایتکار به سرکردگی آمریک جنایتکارا قتل عام می شوند.
سعودی ها با پشتیبانی بحرین جنایت می کنند.
جنایت سعودی ها وبحرینی ها تحت نظرآمریکا، غرب و سازمان های بین المللی!
آمریکایی ها جنایتکار دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
آمریکایی ها جنایتکار دهان سگ هارشان را درریاض ببندند.
آمریکایی ها جنایتکار دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را درریاض ببندند.
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند
سازمان های بین المللی خیانتکار دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از واشنگتن می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از کاخ سفید می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از واشنگتن می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از کاخ سفید می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
از سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که دهان سگ هارشان را دربحرین ببندند.
آل سعود نوکرآمریکا درمنطقه است.
آل سعود سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی است.
آل خلیفه نوکرآمریکا درمنطقه است.
آل خلیفه سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی است.
عربستان فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
عربستان سعودی را مانند رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت نمی شنایسم.
بحرین فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
بحرین را مانند رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم.
آمریکا، عربستان سعودی، بحرین، امارات، رژیم صهیونیستی، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی جیش الظلم، تکفیری، اشرار، گروهگ تروریستی منافقین، داعش، جببه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، گروه های تروریستی، گروهک تکفیری صهیونیستی داعش وتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان برای یکی هستند.
عربستان فرقی با داعش نداردو
عربستان سعودی را به جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم.
بحرین فرقی با داعش ندارد.
بحرین را به جزء کشوراسلامی به رسمیت نمی شناسیم.
رزمنده ایرانی عربستان سعودی را به دروغگویی متهم کرد.
عربستان دیکتاتوری است که به قانون احترام نمی گذارد.
حاکمان عربستان دیکتاتورهستند وهیچ احترامی برای قانون قائل نیستند.
رژیم جنایتکارآل سعود یک دیکتاتوراست احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
رزمنده ایرانی بحرین را به دروغگویی متهم کرد.
بحرین دیکتاتوری است که به قانون احترام نمی گذارد
حاکمان بحرین دیکتاتورهستند وهیچ احترامی برای قانون قائل نیستند
رژیم جنایتکارآل خلیفه یک دیکتاتوراست احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
عربستان وبحرین همچنان حامی تروریسم هستند.
داعش عربستان یکی هستند.
داعش وبحرین یک هستند.
آل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
آل خلیفه مررج اسلام آمریکایی است.
دربرابراشغالگری عربستان سکوت نمی کنیم.
دربرابراشغالگری بحرین سکوت نمی کنیم.
نیروهای حیوان وحشی آل خلیفه با حمایت آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه بحرین حمله می کنند و همه همچنان نیزادامه دارد. ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت بحرین جنایتکار مانند سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار، عربستان جنایتکار واسرائیل درک نمی کنند و نمی فهمند وتاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند شرم آوراست.
آل سعود پایش را ازگلیمش درازترکرده است. عربستان جنایتکارحق دخالت درامور داخلی را ندارد.
آل خلیفه پایش را ازگلیمش درازترکرده است. بحرین جنایتکارحق دخالت درامورداخلی ایران را ندارد.
عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکار همره با جند کشورجنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایتکاردریمن آدم می کشند، عربستان جنایتکار و بحرین بحرین جنایتکاردنبال محکوم کردن ایران است.
رفتارعربستان جنایتکاردراین زمینه شرم است.
رفتاربحرین جنایتکاردراین زمینه شرم است.
بحرین جنایتکار به همراه عربستان جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار درامورداخلی کشورهای عربی و... مداخله می کند.
بحرین جنایتکار به همراه عربستان جنایتکاربا حمایت آمریکا جنایتکار با بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ جنایات را انجام می دهد.
ریاض دیکتاتوری است مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی که به حقوق دیگران تاکنون احترام نمی گذارد.
بحرین دیکتاتوری است مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی که به حقوق دیگران تاکنون احترام نمی گذارد.
دلارنجس سعودی ها جنایتکاردهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است.
دلارنجس بحرینی ها جنایتکاردهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است..
کاری می کنیم عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکارپشیمان شوند.
با عربستان جنایتکار وبحرین جنایتکارمثل خودشان رفتارمی کنیم.
بحرین درجنایت های سعودی ها شریک است.
بحرین شریک جرم جنایات وحشیانه وحشس گری وغیرانسانی سعودی ها دریمن ومنطقه است.
دولت بحرین شریک ریخته شدن خون یمنی ها است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست بحرین درکاراست.
سکوت دربرابر جنایت ازخود جنایت بدتراست.
اقدام بحرین علیه یمنی ها جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
بحرین مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت دریمن شده است.
آل خلیفه ازدایره اسلام خارج است.
ال خلیفه مانند آل سعود ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان ، مسلمانان وبشریت است.
بحرین، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
مبارزه با بحرین، دفاع ازاسلام است.
مبارزه با عربستان، دفاع ازاسلام است.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رسد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
مردم ایران جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش را فراموش نمی کنند.
سعودی ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در یمن هستند.
بحرینی ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در یمن هستند.
ریاض دیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن سرپوش بگذارد.
اجازه دخالت درامورداخلی خود را نمی دهیم.
حاکمیت ایران ایران خط قرمزماست و نمی پذیریم هیچ طرفی مانند سران حیوان وحشی عربستان وبحرین درحاکمیت ایران کنند.
عربستان ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
دخالت عربستان جنایتکار به سپاه برای عربستان سعودی گران تمام می شود.
دخالت بحرین جنایتکار به سپاه برای عربستان سعودی گران تمام می شود
عربستان جنایتکار به ارزش‌ها و سپاه دخالت ومداخله کند با جواب قاطع روبرو خواهد شد.
بحرین جنایتکار به ارزش‌ها و سپاه دخالت ومداخله کند با جواب قاطع روبرو خواهد شد.
عربستان جنایتکار و بحرین جنایتکار درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه وجهان نقش دارند.
عربستان بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
عربستان سعودی بزرگترین کشورحامی تروریسم درجهان است.
عربستان بحرین عامل ایجاد ناامنی درمنطقه است.
عربستان تا مدت ها ازتروریسم، القاعده، گروهگ تروریستی جیش الظلم، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد، گروه های تروریستی وتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کرد.
عربستان درحمایت ازتروریسم تاریخ طولانی دارد.
عربستان ازتروریسم درسراسرجهان حمایت می کند.
سعودی ها جنایتکار و بحرینی ها دوست ما نیستند، آنها ازافراط گرایی درسراسردرسراسرجهان حمایت مالی می کنند. آنها بدترین نمونه درزمینه تقویت تروریست هستند.
عربستان درشرق کشور و درخاک پاکستان به گروهک تروریستی جیش الظلم، تکفیری واشرارکمک می کند.
رزمنده ایرانی روز چهارشنبه 2 آبان 1397عربستان را ازحمایت ازگروهک تروریستی جیش الظلم، تکفیری و اشرارمتهم کرد.
که کمک های مالی واطلاعاتی دراختیارگروهک تروریستی جیش الظلم وتکفیری واشرار درشرق این کشورقرارمی دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
عربستان مدت ها منبع تامین مالی تروریسم بوده است.
عربستان وبحرین درباره حادثه تروریستی میرجاوه، تهران، اهواز و... مسئول و باید پاسخگو باشند.
سعودی ها جنایتکاراسپانسر تروریسم درایران هستند.
عربستان حامی گروه های تروریستی درمنطقه است.
عربستان سعودی حامی مالی تروریست ها است.
عربستان عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.
انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را می گیریم.
جنایت های ائتلاف امرعربستان کمترازداعش نیست.
دشمن شماره یک همه ما عربستان جنایتکاراست.
عربستان عامل اصلی تامین کننده مالی گروه های افراطی منطقه است.
مردم دنیا نگران نقش عربستان ومتحدانش درتامین مالی تروریسم درسراسرجهان هستند.
عربستان 50 هزارنظامی بحرینی به یمن اعزام کرد.
بحرین به عربستان برای جنایت دریمن پاداش می دهد.
عربستان به همراه بحرین دریمن آدم می کشد.
رژیم جنایتکارآل سعود دیکتاتور و رژیم جنایتکارآل خلیفه دیکتاتور یک هدف را دنبال می کنند.
سعودی ها جنایتکارازکاری که درفاجعه منا انجام دادند پشیمان می شوند.
آلسعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد/ از خون شهدای منا نمیگذریم
عربستان جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامورکشور باشد.
بحرین جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامورکشور باشد
شجره خبیثه ملعونه آلسعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد
رژیم جنایتکارمسلمان کش آل سعود دیکتاتور لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد ازخون شهدای نمی گذریم.
ایران توانایی مقابله آمریکا، عربستان و اسرائیل را دارد.
سپاه باید پاسخ دندان شکنی به عربستان سعودی به دهد.
هرجای عربستان را بخواهیم بمباران می کنیم.
بحرین جنایتکار هم باید رفتارش را اصلاح کند.
بحرین باید ازملت ایران عذرخواهی کند.
مدعیان مبارزه با تروریسم از تروریست ها حمایت می کنند.
متاسفانه گروه های تروریستی امروز از سوی کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم، حمایت می شوند.
عربستان سعودی کشور شماره یک تروریست است.
بر خلاف ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی کشور شماره یک تروریست در جهان است.
عربستان سعودی عملیات در ایران را از تروریست ها مطالبه کرده است + فیلم
اگر اقدامات ایران نبود امروز سوریه و بغداد دست سعودی ها، بحرینی ها وصهیونیست ها بود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: