کد خبر: ۷۹۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۵۴۷
سرخ‌پوشان تهرانی پیش از آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر به مصاف سپیدرود رشت خواهند رفت.
به گزارش خبرداغ به قنل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در روز یازدهم بهمن و پیش از شروع  نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، در جام حذفی مقابل سپیدرود  رشت قرار خواهد گرفت.

 

برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار با مشکلی بزرگ مواجه شده‌ است. سرخ‌پوشان هیچ‌یک از هافبک‌های دفاعی خود را  برای این تقابل حساس در اختیار نخواهند داشت. در حالی که احمدنوراللهی و بشار رسن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارند، کمال کامیابی‌نیا به دلیل محرومیت و محسن ربیع‌خواه نیز به دلیل مصدومیت  قادر به همراهی سرخ‌پوشان نخواهند بود.

 

 

 

اکنون نکته‌ای که ذهن برانکو را به خود مشغول کرده، انتخاب گزینۀ مناسب برای استفاده در این پست است. حال به نظر می‌رسد با توجه به محدودیت‌های پرسپولیس در  نیم‌فصل اول و استفاده از شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست، باز هم مربی کروات  از این بازیکن در پستی غیرتخصصی بهره گیرد. با این اوصاف می‌توان در این دیدار حضور خلیل‌زاده را در میانۀ میدان بسیار محتمل دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: