کد خبر: ۷۹۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۹۲۷
اردوی قطر برای پرسپولیسی‌ها ثمرات زیادی داشته که یکی از آنها همجواری با تیم‌های مطرح اروپایی است.
پرسپولیسی‌ها به دنبال فوق ستارۀ برزیلی + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه پرسپولیس که در اردوی قطر به سر می‌برد، با تیم‌های بزرگی از دنیای فوتبال همجوار شده است .

 

سرخ‌پوشان تهرانی در کمپ اسپایر اردو زده‌اند که یکی از کمپ‌های مجهز و مدرن قطری‌ها می‌باشد. این اردو ثمرات زیادی برای پرسپولیسی‌ها داشته که یکی از آنها همجواری سرخ‌پوشان با باشگاه‌های بزرگی مثل بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن می‌باشد.

 

در خلال تمرینات قرمزهای پایتخت و هم‌زمانی تمرینشان با پاری‌سن‌ژرمن، بازیکنان پرسپولیس که علاقۀ زیادی به نیمار و ستاره‌های باشگاه فرانسوی داشتند، به دنبال این فوق‌ستاره برزیلی می‌گشتند تا با او عکس یادگاری بگیرند. به نوشته ورزش سه، از همین رو پرسپولیسی‌ها به سالن وزنه و زمین تمرین پاری‌سن‌ژرمن هم سر زدند تا بلکه بتوانند با نیمار ملاقات داشته باشند.

 

 

با توجه به تدابیر شدید امنیتی برای بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن، دیدار با ستاره‌های این تیم بسیار سخت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: