کد خبر: ۷۹۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۴۲۴
مجید حسینی امشب در حالی مهمان برنامه «تب تاب» شبکه سوم بود که رکورد رای منفی در طول 6برنامه این مجموعه را از آن خود کرد.
مردم هم حرف‌های مجید حسینی در برنامه زنده را باورنکردند!
به گزارش خبرداغ، مجید حسینی که این روزها به منتقد مافیای کنکور مشهور شده است، امشب مهمان برنامه «تب تاب» شبکه سوم سیما شد و از همان ابتدا رو به مجری برنامه گفت: من به این برنامه آمده ام که رای نیاورم!

او البته گمان نمی کرد 3 بار در این برنامه به قدری رای منفی اخذ کند که مجبور به تاب خوردن شود، اما جز بخش پایانی حرفهایش درباره مافیای کنکور، در بخشهای ابتدایی تقریبا موافقی نداشت و مردم حرفهای او را باورپذیر نمی دانستند.

مجید حسینی در این برنامه تمام حرفهای گذشته خود را تکرار کرد و از کشورهای مختلف دنیا و شیوه‌های آموزشی آنها گفت و نام هیچ یک از این کشورها و نکته مرتبط با آنها را به تفکیک بیان نکرد. او حتی دو بار به مجری برنامه را نیز پاسخ درستی نداد. 

باربد بابایی در ابتدای این برنامه از مهمانش پرسید «مجید حسینی کیست که منتقد نظام آموزشی شده است؟» و مجید حسینی بدون آنکه جواب مجری را بدهد وارد بحث تبعیض آموزشی شد. بعد از اظهارات اولیه او، مجری بار دیگر این سوال خود را تکرار کرد و او پاسخی روشنی به مجری برنامه نداد و گفت من یک پزشک هستم که باید درد را بیان کنم.

مجری برنامه پرسید: شما علوم سیاسی خوانده اید و حالا پزشک حوزه فرهنگ شده اید؟!

مجید حسینی نیز گفت: مشکل کشور فرهنگ و سیاست است و من سالهاست دغدغه فرهنگ دارم!

در جای دیگری از برنامه امشب «تب تاب» نیز مجری با توجه به واکنش مردم به اظهارات حسینی، گفت: شما خودتان با مهارت وارد پست‌های اجرایی شدید یا غیر از آن؟ که حسینی در پاسخ با گذر از جواب قطعی، تنها گفت: من و تو هردو محصول تبعیض هستیم! 

وی در این برنامه قول داد، اظهاراتش جنبه سیاسی ندارد و برنامه ای برای آینده سیاسی هم در نظر نگرفته است!

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: