کد خبر: ۷۹۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۴۹۹
«هیولا» داستان مردي را محور قرار داده است كه به همراه همسرش زندگي سالمي پيش گرفته. آشنايي آن ها با يك مرد اما مسير زندگي شان را تغيير مي دهد و باعث مي شود به سمت كارهاي خلاف كشيده شوند. اين خط كلي قصه است كه در دل آن خرده داستان هاي زيادي قرار دارد و بر اساس آن موقعيت هاي خنده داري شكل مي گيرد. اين را هم داشته باشيد كه «هيولا» كنايه هايي به سياست مي زند؛ چيزي شبيه رويه مديري در «دورهمي».
مهران مدیری در نقش یک شیاد!/گزارشي از جزییات داستان و پخش سریال «هیولا»به گزار ش خبرداغ به نقل از انتخاب، «هیولا» داستان مردي را محور قرار داده است كه به همراه همسرش زندگي سالمي پيش گرفته. آشنايي آن ها با يك مرد اما مسير زندگي شان را تغيير مي دهد و باعث مي شود به سمت كارهاي خلاف كشيده شوند. اين خط كلي قصه است كه در دل آن خرده داستان هاي زيادي قرار دارد و بر اساس آن موقعيت هاي خنده داري شكل مي گيرد. اين را هم داشته باشيد كه «هيولا» كنايه هايي به سياست مي زند؛ چيزي شبيه رويه مديري در «دورهمي».

مهران مديري اين بار تركيب اصلي بازيگران خود را به هم زده است و به تركيبي جديد دست يافته. يكي از انتقادهايي كه به مديري مي شد سپردن نقش اصلي به سيامك انصاري بود. او اين بار فرهاد اصلاني را جايگزين كرده كه انتخاب هوشمندانه اي است. نقش هاي اصلي يعني همان زن و شوهر كه به سمت كارهاي خلاف كشيده مي شوند بر عهده فرهاد اصلاني و شبنم مقدمي است. نقش مرد شياد را هم خود مهران مديري بازي مي كند.

«هيولا» به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی 15 قسمتي است ولي پيمان قاسمخاني داستان را طوري نوشته كه بتوان آن را ادامه داد. مديري به دنبال يك اثر شاخص در شبكه خانگي است و نمي خواهد به هر قيمت اين فرصت را از دست بدهد.شنیده می شود مهران مديري «هيولا» را با مختصات تلويزيون مي سازد. يعني مسير كلي قصه، موقعيت ها و شوخي ها به گونه اي است كه قابليت پخش از تلويزيون را دارند. پوشش بازيگران زن هم از همين قاعده پيروي مي كند و تلويزيون مي تواند حق رايت آن را بخرد و پخش كند. نشانه ها حكايت از يك «هيولا»ي متفاوت دارد كه بمب شبكه خانگي در سال 98 لقب خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: