کد خبر: ۷۹۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۶۴
شاید خیلی از ما گمان می‌کنیم که داشتن سگ خانگی به معنای اهلی بودن آن باشد. اما در دو روز گذشته تصاویری از حمله دو سگ به یک دختر بچه در پارک لواسان تهران منتشر شد که بازتاب های زیادی داشت.
به گزارش خبرداغ ، ماجرا از این قرار بوده که این دختر بچه موقع مواجه شدن با دو سگ شکاری(آن هم درپارکی که تابلوی« ورود حیوانات ممنوع» در آن نصب بوده) می‌ترسد و با پناه بردن به سمت پدرش با حمله آنها رو به رو می‌گردد. همین اتفاق در نهایت به جراحت شدید پای این دختربچه و عوارض روحی بعد از آن منجر می شود.

نکته جالب اینجاست که طبق گفته کاربران گویا این دو حیوان وحشی متعلق به فرزند یک آقازاده بوده که همین موضوع هم باعث شده که بعد از شکایت خانواده این دختر بچه با تهدیدی مبنی بر عدم رسیدگی به شکایات و خسارات  از جانب صاحبان این دو حیوان مواجه شوند.

این در حالی است که متاسفانه در قانون هنوز بندی درباره مجازات رها کردن حیوانات وحشی اماکن عمومی وجود ندارد.

حمله دو سگ یک آقازاده به دختربچه‌ای در پارک

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: