کد خبر: ۷۹۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۱
طی روزهای گذشته کادر فنی تیم ملی فوتبال عراق برای بازی با ایران حربه هایی داشتند که البته سرمربی تیم ملی ایران دست سرمربی حریف را خواند
به گزارش خبرداغ ، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق دوباره بعد از 4 سال در جام ملت های آسیا دوباره قرار است فردا تکرار شود (بدون در نظر گرفتن دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی) اما این دیدار با آن مسابقه متفاوت خواهد بود.

 

شاگردان کارلوس کی روش طی روزها اخیر در خصوص بازی با عراق زیر بار بازی انتقامی نرفته و هر کدام به نوعی اعلام کردند که فقط برای فوتبال بازی کردن به زمین می روند و به بازی 4 سال قبل توجه زیادی ندارند.شاید تنها در میکسدزون بازی با ویتنام بود که چند بازیکن در خصوص بازی انتقامی حرف هایی زدند اما از بعد از بازی با ویتنام خبری از پاسخ و کری خوانی نبود اما چرا این اتفاق رخ داده خودش جای سوال دارد؟

 

ظاهرا در یکی دو روز اخیر کی روش دست سرمربی عراق و حربه هایش را خوانده است و به همین دلیل اجازهنداده که بازیکنان و کادر فنی اش در این باره موضعی بگیرند و شاید تنها خود او باشد که پاسخی قاطع به این جنگ روانی بدهد.

 

 

بعد از مصاحبه ای که کاتانچ در مورد نقاط ضعف و قوت ایران انجام داد روز گذشته خبرنگار تلویزیون عراق با حضور در محل تمرین تیم ملی سعی داشت که از بازیکنان تیم ملی سوالاتی را بپرسد که البته فرصت پرسش پیدا نکرد. در ادامه این خبرنگار عراقی که مشخص بود با هدف به تمرین تیم ملی آمده است خطاب به اوسیانو کروز گفت: تیم ملی عراق قطعا برنده بازی با ایران است و نظر شما درباره این موضوع چیست که مربی تیم ملی در واکنشی جالب گفت: درست می گویید، عراق باید این بازی را ببرد چون تیم خوبی است و همه از این تیم انتظار دارند که برنده بازی با ایران باشد!

 

وی حتی قصد داشت با عوامل اجرایی تیم ملی فوتبال ایران هم مصاحبه کند که البته با پاسخ منفی رو به رو شد. عراقی ها چند روز قبل به بازیکنانشان اعلام کردند ایرانی ها مدعی شدند عراق را با تعداد گلهای زیاد می برند و با این روش تصمیم گرفتند که بازیکنانشان را تحریک کنند اما وقتی روز گذشته با هدف گرفتن مصاحبه از بازیکنان ایران به محل تمرین آمدند دست خالی برگشتند.

 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی که خودش استاد جنگ روانی است فعلا بازی بیرون از زمین را از کاتانچ برده و اجازه هیچگونه اظهار نظر با چاشنی کری را از بازیکنان و کادرش گرفته تا به این شکل به استقبال بازی فردا برود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: