کد خبر: ۷۹۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۳۶
همسر یانیک فریرا کاراسکو فاش کرد این ستاره بلژیکی پیشنهادهای خوبی از جمله از منچستریونایتد دارد.
پیشنهاد بزرگی که همسرِ ستاره لو داد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  بعد از اینکه یانیک فریرا کاراسکو ستاره بلژیکی باشگاه دالیان چین ابراز علاقه کرد به اروپا برگردد چند پیشنهاد خوب دریافت کرده است.

 

روزنامه «سان» در این باره نوشت: هافبک سابق اتلتیکومادرید پیشنهاد رسمی از منچستریونایتد دارد و این پیشنهاد را همسر او لو داد.

 

نائومی هاپارت دختر شایسته سابق کشور بلژیک و همسر یانیک به شبکه RTBF گفت او از کشورهای آلمان، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا پیشنهادهای بزرگی دارد و در واکنش به پیشنهاد منچستریونایتد هم گفت: «بله، آن‌ها خیلی علاقه‌مند به این انتقال هستند. من این مسئله را مخفی نمی‌کنم اما هنوز چیزی امضا نشده است.»

 

نائومی درباره زندگی در چین هم بیان کرد: «یانیک در چین لذت می‌برد، اما آن‌ها فرهنگ متفاوتی دارند که از جَو خانواده و دوستان ما دور است.»

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: