کد خبر: ۷۹۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۹
مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که مشکلات تماشاخانه «شهرزاد» برطرف شده و طی هفته جاری فعالیت این سالن خصوصی تئاتر از سر گرفته می‌شود.
فعالیت «شهرزاد» از سر گرفته می‌شود/ مجوز سالن لغو نشده استبه گزارش خبرداغ، مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که مشکلات تماشاخانه «شهرزاد» برطرف شده و طی هفته جاری فعالیت این سالن خصوصی تئاتر از سر گرفته می‌شود.

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت تماشاخانه «شهرزاد» و از سرگیری فعالیت این سالن خصوصی تئاتر که طی حدود ۴ هفته گذشته به دلیل بروز برخی مشکلات تعطیل بود، به خبرنگار مهر گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد و با همکاری قاضی پرونده، مشکلات تماشاخانه شهرزاد برطرف شد و شاهد فعالیت مجدد این تماشاخانه خصوصی تئاتر خواهیم بود.

وی درباره زمان فعالیت مجدد این تماشاخانه خصوصی تئاتر، اظهار کرد: طی هفته جاری فعالیت تماشاخانه شهرزاد از سر گرفته می‌شود.

کرمی درباره این نکته که گفته می‌شد مجوز فعالیت تماشاخانه شهرزاد لغو شده است هم تأکید کرد: تماشاخانه شهرزاد لغو مجوز نشده و مشکلات پیش آمده برای آن برطرف شده است.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به اینکه آیا دیگر سالن‌های خصوصی تئاتر هم با مشکلاتی مشابه تماشاخانه شهرزاد مواجه شده‌اند، تصریح کرد: مشکلی برای تماشاخانه‌های خصوصی دیگر وجود ندارد.

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: