کد خبر: ۷۹۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۵۴۹
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با منتفی شدن جذب سرور جباروف حالا استقلالی‌ها تمرکزشان روی خرید و بازگرداندن امید نورافکن گذاشته‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال تلاش زیادی برای بازگرداندن سرور جپاروف انجام داد ولی ظاهراً به نتیجه نرسیده و حالا به دنبال بازگشت دیگر گزینه جدا شده از این تیم در تابستان است.

 

 با توجه به محدودیت منابع مالی اگر باشگاه برای جپاروف هزینه می‌کرد بازگشت امید کنسل می‌شد اما حالا خرید قرضی نورافکن از شارلوای بلژیک در حال نهایی شدن است.

 


امید نورافکن یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال است که قرار است در تعطیلات نیم‌فصل به صورت قرضی با این باشگاه قرارداد امضا کند. نکته جالب این‌که استقلال برای انتقال نورافکن لازم نیست مبلغی را به باشگاه شارلوا پرداخت کند و فقط پرداخت دستمزد برای نیم‌فصل به او می‌ماند که باشگاه می‌تواند با پرداخت رقمی معقول او را به خدمت بگیرد. با توجه به نیاز شفر به نورافکن به احتمال فراوان قرارداد این بازیکن ظرف روزهای آینده با استقلال نهایی می‌شود و او بعد از اردوی تیم امید به تمرینات استقلال در تهران اضافه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: