کد خبر: ۷۹۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۴۴۸
سرمربی کروات پرسپولیس از سوی بازیکنان استقلال نیز انتخاب شد.
برانکو ایوانکوویچ انتخاب نهایی بازیکنان استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، روز گذشته استقلالی‌ها بعد از پایان تمرینشان در اردوی ترکیه در هتل محل اقامتشان با یکدیگر به گفتگو و بحث پرداختند. یکی از بحث‌هایی که در میان بازیکنان این تیم پرطرفدار بسیار جدی و داغ دنبال می‌شد، انتخاب سرمربی آیندۀ تیم ملی ایران بعد از کارلوس کی‌روش بود.


در هفتۀ گذشته اخبار فراوانی مبنی بر توافق کی‌روش با کلمبیا در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شد و همین امر سبب آینده‌نگری فوتبالی‌ها دربارۀ مربی بعدی تیم ملی است. بازیکنان استقلال نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و دست به انتخاب مربی برای تیم ملی زده‌اند.


نکتۀ جالب و جنجالی در این میان هم عقیده بودن استقلالی‌ها برای انتخاب برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی ایران بود. به نوشته ورزش 11، این انتخاب برای بازیکنان استقلال می‌تواند حاشیه‌ساز شده و سوژۀ جالبی برای رسانه‌ها محسوب گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: