کد خبر: ۷۹۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۳۸
دهمین روز از هفدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود.
برنامه روز دهم جام ملت‌های آسیا/ جنگ امارات و تایلند برای صدرنشینی/ هند در کمین توقف میزبانبه گزارش خبرداغ ، دهمین روز از هفدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود.

در دهمین روز از رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا دو دیدار همزمان از گروه A به میزبانی شهرهای العین و شارجه برگزار خواهد شد.

در مهمترین بازی امروز (دوشنبه) تیم‌های امارات و تایلند از ساعت 19:30 در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین به مصاف هم می‌روند. امارات میزبان هم اکنون با 4 امتیاز در صدر است، اما این صدرنشینی به شدت از سوی هند و تایلند 3 امتیازی تهدید می‌شود. فقط کسب سه امتیاز است که می‌تواند صعود شاگردان آلبرتو زاکرونی به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی را قطعی کند. این صدرنشینی بسیار با اهمیت است، چرا که تیم نخست در مرحله بعدی کار آسانی پیش‌رو خواهد داشت، اما تیم دوم گروه A باید به مصاف یکی از دو تیم چین یا کره جنوبی برود که قطعاً قرعه سخت‌تری خواهد بود.

همزمان با این بازی، هند در ورزشگاه شارجه برابر بحرینی قرار خواهد گرفت که یک امتیاز دارد و در انتهای جدول ایستاده است. هند که نمایش دلپذیری در جام هفدهم داشته، با یک پیروزی حداقلی هم می‌تواند صعودش را تضمین کند، اما برای صدرنشینی فقط باید منتظر تساوی یا شکست امارات بماند.

برنامه دیدارهای امروز به شرح زیر است: (ساعت بازی‌ها به وقت ایران است)

* امارات - تایلند / گروه A / ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین / ساعت 19:30

* هند - بحرین / گروه A / ورزشگاه شارجه شهر شارجه / ساعت 19:30

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: