کد خبر: ۷۹۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
تعداد بازدید: ۳۲۶
در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص افزایش قیمت هزینه سفر به عتبات عالیات در رسانه‌ها منتشر شده است که صحت ندارد و هزینه سفر به عتبات همچون گذشته است.
سفر به کربلا و نجف هم گران شد؟به گزارش خبرداغ ، در پی انتشار خبرهایی در خصوص افزایش قیمت سفر عتبات در رسانه ها منتشر شده است؛ پیگیر این موضوع شدیم و با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، به این موضوع پی بردیم که اخیرا هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص سفر به عتبات عالیات ایجاد نشده است و همانند گذشته نرخ سفر زمینی به عتبات یک میلیون و ۶۰۰ تا یک میلیون ۹۰۰ و هزینه سفر هوایی از سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا سه میلیون ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین درباره‌ی شایعات پیش آمده در خصوص افزایش قیمت سفر به عتبات مرتضی آقایی مدیر کل سازمان حج و زیارت اظهار کرد: هزینه‌های سفر به عتبات عالیات همچون گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در هزینه‌های سفر به کربلا و نجف ایجاد نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: